Procés entre Edbruch al Principado de CataluñaEdbruch havíeu estat acusat de traïció..
S'ha dictat sentència.Enunciat del veredicte.L'acusat ha estat declarat culpable de traïció..
Jo, Marisun de Pladevall, Honorable Jutgessa del Principat de Catalunya per la gràcia del poble català, disposo:
Tenint en compte que l'acusat ha violat provadament el Títol V en el seu
article XXVI, lletra c) venent mercaderies prohibides en la ciutat de Vic, acte que pot portar a desestabilitzar l'economia de la il.lustre ciutat de Vic, i per extensió del Principat de Catalunya.
Tenint en compte que l'acusat és de nivell 2 i per tant ha de tenir constància de les lleis que regnen al nostre Principat.
Per tots els punts anteriorment esmentats dicto el següent veredicte:
L'acusat Edbruch és culpable de Traïció a Catalunya, i per tant és condemnat a pagar la suma de 30 escuts i a romandre 1 dies als calabossos. L'acusat fa dies que no disposa de recursos econòmics, per aquest motiu la multa de 30 escuts és substituida per 2 dies de presó. Per tant la condemna queda en 3 dies de presó
El seu delicte serà inscrit als registres palatins, i en cas de reincidència la
pena seria augmentada.
Si no està d'acord amb la sentència li recordo que té 7 dies per recórrer
davant del tribunal d'apel.lació.
Fet el XXXI del XII de l'any MCDLVI, per Marisun de Pladevall.
----------------------------
Yo, Marisun de Pladevall, Honorable Jueza del Principado de Catalunya por la
gracia del pueblo catalan, dispongo:
Teniendo en cuenta que el acusado ha violado probadamente el Título V en su artículo XXVI, letra a) vendiendo mercancias prohibidas en la ciudad de Vic, acto que puede llevar a desestabilizar la economia de la ilustre ciudad de Vic, y por extensión del Principat de Catalunya.
Teniendo en cuenta que el acusado es nivel 2 y debería conocer la legislación de nuestro Principado.
Por todos los puntos anteriormente ya esmentados, dicto que:
El acusado Edbruch es culpable de Traición a Catalunya, y por lo tanto es
condenado a pagar la suma de 30 escudos y a restar 1 dias en prisión. El
acusado hace dies que no dispones de recursos económicos, por este motivo la multa de 30 escudos es substituïda por 2 dias de prisión. Por tanto la condena queda en 3 días de prisión.
Su delito será inscrito en los registros palatinos, y en caso de reincidencia
la pena se vería aumentada.
Si no esta de acuerdo con la sentencia le recuerdo que tiene 7 días para
recurrir ante el tribunal de apelación.
Hecho el XXXI del XII del año MCDLVI, por Marisun de Pladevall.
L'acusat ha estat condemnat a un pena de presó de 3 díes..
Acta de l'acusació.La fiscalía del Principado de Catalunya acusa al señor Edbruch por el delito de traición.
Dicho acusado vendió pescado, estando prohibida su venta en el municipio de Vic.
Pruebas:
http://img523.imageshack.us/my.php?image=edbruchpeixmk6.jpgNivel 2. Sin antecedentes
http://img523.imageshack.us/my.php?image=edbruchfitxaql9.jpg-------------------------------------------------------------------------------
La fiscalia del Principat de Catalunya acusa al senyor Edbruch pel delicte
d'especulació.
Dit acusat va vendre peix al mercat estant prohibida la venta en el municipi de Vic.
Proves:
http://img523.imageshack.us/my.php?image=edbruchpeixmk6.jpgNivell 2. Sense antecedents
http://img523.imageshack.us/my.php?image=edbruchfitxaql9.jpgPrimer al·legat de la defensa.Estic sorprès ja que tots els mesos venia a Vic a vendre peix al mercat. Sol.licitar permís a l'Alcalde era nomes un proces
burocràtic... Jo com de costum, al tornar de la guerra i veient que ja no em
quedaven diners, vaig anar en seguida a vendre el peix que havia pogut pescar durant la campanya... Últimament he tingut problemes de connexió amb la xarxa, i no he pogut entrar al joc tots els dies (tant que he perdut varis punts tant de força com de carisma) i precisament el dia que vaig demanar permís vaig passar dos dies sense poder-me connectar... quan ho vaig poder fer, vaig rebre la notificació de l'Alcalde sobre la prohibició de venda, però ja era massa tard perquè ja m'havien comprat quasi tots els peixos, per cert, irònicament un dels compradors va ser en "Timbaler" Sargent de Vic i acusador en aquest procés... La resta els vaig retirar i me'n vaig anar de Vic... Fins avui que rebut la noticia...
En conclusió del meu al.legat, vareu canviar una llei de la qual no vaig ser
notificat, i per falta de connexió, quan vaig ser informat, no vaig tenir
l'oportunitat de de fer el que era correcte... Ho sento.
Al·legat de l'acusació.L'interessat
no s'ha presentat.
Darrer al·legat de la defensa.L'interessat
no s'ha presentat.