Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes

Palacio de Pedralbes / Palau de Pedralbes

ÍndexÍndex  PortalPortal  ForoForo  Últimas imágenesÚltimas imágenes  NormasNormas  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  Regnes RenaixentsRegnes Renaixents  Reinos RenacientesReinos Renacientes  

Antecedents de Peredelacullera

AutorMissatge
Invitat
Invitat

Antecedents de Peredelacullera Empty
MissatgeAssumpte: Antecedents de Peredelacullera   Antecedents de Peredelacullera EmptyDt Gen 20 2009, 22:38

Procés entre Peredelacullera al Principado de Cataluña

Peredelacullera havíeu estat acusat de esclavatge..

S'ha dictat sentència.
Enunciat del veredicte.
L'acusat ha estat declarat culpable de esclavatge..

Jo, Ililtia de Balaguer, Honorable Jutgessa del Principat de Catalunya per la gràcia del poble català, disposo:

Tenint en compte que l’acusat ha violat provadament l’article XIX del Codi Penal de Catalunya, el qual remet a la llei del Salari Mínim, al contractar una persona per un preu inferior a l’establert.

Tenint en compte que l’acusat és de nivell 2 i per tant ha de tenir constància de les lleis que regnen al nostre Principat.

Tenint en compte que l’acusat no té antecedents per casos similars d’esclavisme.

Tenint en compte que l’acusat reconeix el delicte.

Dictamino el següent veredicte:

L’acusat Peredelacullera és culpable del delicte lleu d’esclavisme, i per tant és condemnat a pagar una multa de 13 escuts, essent 3 el marge de benefici il·legal obtingut i 10 el càstig que li imposo, segons dicta l’article XXI del Codi Penal.

El seu delicte serà inscrit als registres palatins, i en cas de reincidència la pena seria augmentada.

Si no està d’acord amb la sentència li recordo que té 7 dies per recórrer davant del tribunal d’apel·lació.

Fet el XX del I de l’any MCDLVII, per Ililtia de Balaguer.

-------------------------

Yo, Ililtia de Balaguer, Honorable Juez del Principado de Catalunya por la gracia del pueblo catalan, dispongo:

Teniendo en cuenta que el acusado ha violado probadamente el articulo XIX del Código Penal de Catalunya, el cual remite a la ley del Salario Mínimo, al contratar por un precio inferior al establecido.

Teniendo en cuenta que, el acusado es nivel 2 y por lo tanto debe tener constancia de las leyes que reinan en nuestro Principado.

Teniendo en cuenta que el acusado no tiene antecedentes por casos similares de esclavismo.

Teniendo en cuenta que el acusado reconoce el delito]

Dicto el siguiente veredicto:

El acusado Peredelacullera es culpable del delito leve de esclavismo, y por lo tanto es condenado a pagar una multa de 13 escudos, siendo 3 el margen de beneficio ilegal y 10 el castigo que le impongo, según el artículo XXI del Código Penal.

Su delito será inscrito en los registros palatinos, y en caso de reincidencia la pena se vería aumentada.

Si no esta de acuerdo con la sentencia le recuerdo que tiene 7 días para recurrir ante el tribunal de apelación.

Hecho el XX del I del año MCDLVII, por Ililtia de Balaguer.
L'acusat ha estat condemnat a una multa de 13 escuts..

Acta de l'acusació.
La fiscalia del Principat de Catalunya acusa al senyor Peredelacullera pel delicte d'esclavisme.
Dit acusat va contractar a Eiero per 12 escuts, quan el salari mínim decretat és de 15 escuts en totes les poblacions del Principat de Catalunya.

Proves:
https://2img.net/r/ihimizer/img253/4230/peredelaculleraex0.jpg

Nivell 2. Sense antecedents
https://2img.net/r/ihimizer/img244/9594/peredelacullera2fd8.jpg

Primer al·legat de la defensa.
Declar la meva culpabilitat en aquest cas, però m'agradaria excusarme: em vaig equivocar quant vaig pitjar el botó de contractar, vaig intentar cancel·lar l'oferta de feina però vaig ser completament incapaç d'aconseeguir-ho primer perquè amb el nou interface no trobava el botó de cancel·lar, perquant el vaig trobar ja no vaig poder cancel·lar l'oferta.
Reitero la meva culpabilitat i declar que no tornaré a cometre aquest error. I logicament indemitzaré a l'agreujat pel meu error.
Gracies

Al·legat de l'acusació.
L'interessat no s'ha presentat.

Darrer al·legat de la defensa.
Declar la meva innocencia per la comissió d'un delicte d'esclavisme, algú pot demostrar que no cometés un error i simplement no tingues temps de solventar-ho? d'això se'n diu Dubte raonable.
Clar està que he de pagar els 3 escuts que dec al perjudicat, però en qualsevol cas no crec que sigui correcte que al meu historial consti un delicte que no vaig cometre.
El meu únic testimoni ha demostrat que soc un citadà exemplar, i que l'únic que m'interesa es seguir avançant al joc sense fer mal a ningú.
Declarim innocent, faci justicia i declarim innocent l'acusació no ha mostrat cap interés en demostrar la meva culpabilitat per contra la meva defensa ha estat constant i reclam que el jutge tengui present que:
1er. Aquest es el meu primer judici
2on. Ningú pot demostrar que va ser una errada com qualsevol altre, simplement no vaig tenir temps de arreglar-ho.
3er. soc un ciutadà exemplar.
4at. l'acusació no s'ha interesat el més minim en aquest procés
5è. des del primer moment vaig donar senyals de bona voluntat oferint-me a pagar els 3 escuts que encara dec al perjudicat.
i 6è. soc ferrer de nivell 2, estic guanyant uns 220 escuts cada 8 dies i 3 escuts no suposen una gran despesa per mi. Per tant no té cap sentit que que m'arrisqui a cometre un delicte per 3 misers ecuts.

Esper la comprensió del senyor jutge.
Moltes gràcies

La defensa ha cridat en/na Paulaner
Aquest és el vostre testimoni:
Crec amb rotunda cleretat amb la inocencia de Peradelacullera per una seria de motius: primer de tot es un jugador que fa temps que viu a Puigcerdà, aixo vol dir que no es un jugador novell i coneix perfectament el tribunal i les lleis que hi ha al Principat de Catalunya. També crec que es un error molt comu de la manera que estan posats els panelles per contretar als treballadors dels camps.
Per altra banda son 3 escuts de difarencia i Peradelacullera no es un ferrer avarisiós. Es hornat i traballador amb ganes de pujar a un nivell superior i vetllar pel be de la ciutat.
Per tots aquest motius crec que va ser un error totalment involuntari. Logicament té que abonar la resta del sou coresponent a Eiero.
Moltes gracies.
Tornar a dalt Ir abajo

Antecedents de Peredelacullera
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1