Procés entre Passionaria al Principado de CataluñaPassionaria havíeu estat acusat de disturbi de l'ordre públic..
S'ha dictat sentència.Enunciat del veredicte.L'acusat ha estat declarat culpable de disturbi de l'ordre públic..
Jo, Marisun de Pladevall, Honorable Jutgessa del Principat de Catalunya per la gràcia del poble català, disposo:
Tenint en compte que l’acusada Passionaria ha violat provadament lletra d) de l’article XXII, Títol IV, del Codi Penal de Catalunya sobre el desordre públic, a l’assaltar el ciutadà Tetebuitre del nostre estimat Principat.
Tenint en compte que les proves aportades per l’acusada no es poden veure
Tenint en compte que l’acusada és de nivell 1 i per tant ha de tenir constància de les lleis que regnen al nostre Principat.
Dictamino el següent veredicte:
L’acusada Passionaria és culpable del delicte greu de desordre públic, i per
tant el condemno a pagar la suma de 20 escuts i romandre tacat 1 dia a la
presó.
El seu delicte serà inscrit als registres palatins, i en cas de reincidència la
pena seria augmentada.
Si no està d’acord amb la sentència li recordo que té 7 dies per recórrer
davant del tribunal d’apel•lació.
Fet el XXII del II de l’any MCDLVII, per Marisun de Pladevall..
----------------------------------
Yo, Marisun de Pladevall, Honorable Jueza del Principado de Catalunya por la
gracia del pueblo catalan, dispongo:
Teniendo en cuenta que la acusada Passionaria ha violado probadamente la letra d) del artículo XXII, Título IV, del Código Penal de Catalunya sobre el
desorden público, al asaltar el ciudadano Tetebuitre de nuestro bien amado
Principado.
Teniendo en cuenta que las pruebas aportadas por la acusada no se pueden ver.
Teniendo en cuenta que la acusada es nivel 1 y por lo tanto debe tener
constancia de las leyes que reinan en nuestro Principado.
Dicto el siguiente veredicto:
La acusada Passionaria, es culpable del delito grave de desorden público, y por lo tanto es condenado a pagar la suma de 20 escudos y a restar 1 día en prisión.
Su delito será inscrito en los registros palatinos, y en caso de reincidencia
la pena se vería aumentada.
Si no esta de acuerdo con la sentencia le recuerdo que tiene 7 días para
recurrir ante el tribunal de apelación.
Hecho el XXII del II del año MCDLVII, por Marisun de Pladevall.
L'acusat ha estat condemnat a una multa de 20 escuts..
Acta de l'acusació.La fiscalía del Principado de Catalunya acusa al señor Passionaria por el delito de desorden público, asalto en los caminos. Dicha persona es acusada por asalto a Tetebuitre en el camino hacia Lleida; contra lo estipulado en el Artículo XXII del Código Penal del Principat, firmado en Barcelona, 19 de junio de 1455, por el President Ignis.
Pruebas:
http://s1.subirimagenes.com/otros/1982351atraco2.jpgNivel 1. Sin antecedentes
https://2img.net/r/ihimizer/img19/5610/passionariaqf1.gifPrimer al·legat de la defensa.Me dirigo a vos Ilustrisima jueza del Principado y espero que veais quan inocente soy.
No entiendo esta burda denuncia por parte de Tetebuitre, al que consideraba mi amigo, y como vos comprobareis tiene un punto de confianza mio en su ficha.
Os adjunto una imagen de mis acontecimientos y poderis observar quan falsa es la denuncia.
https://2img.net/r/ihimizer/img24/4672/passionariays7.jpgEl dia que se supone que fue atracado yo no me conecte ya que tenia problemes IRL y mi personaje a raiz de esta situación ha perdido puntos de
caracteristicas.
No entiendo su comportamiento y que ardiz ha utilizado para inculparme. Tanto es su odio hacia mi.
Me siento ofendida y espero que reciba su castigo.
Ahora entiendo el que de su nombre, ya dice mucho de como es: Tetebuitre. Y nunca tube que confiar en el.
A su disposición y esperando un juicio justo se despide.
Passionaria
Al·legat de l'acusació.L'interessat no s'ha presentat.
Darrer al·legat de la defensa.L'interessat no s'ha presentat.