Xiki Miembro
Cantidad de envíos : 271 Edad : 30 Fecha de inscripción : 03/07/2008
| Assumpte: T5/2S Dl Oct 05 2009, 07:09 | |
| - oceanhero escrigué:
-
- Cita :
- Jo, Oceanhero d’Aliança i Robafaves, Molt Honorable President de la Generalitat de Catalunya, fent ús de les meves atribucions i de la responsabilitat que el poble de Catalunya ha disposat en les meves mans, nomeno a:
- Timbaler com a Rector de l' Universitat Ramón Llull - Senyor Xaubet com a Sots-Rector de l' Universitat Ramón Llull
Amb el desig i la convicció de què desenvoluparàn els seus Càrrecs d'acord amb la legalitat vigent, amb fermesa, orgull i responsabilitat, i que sabrà renunciar al seu càrrec tan bon punt no el pugui exercir a ple rendiment.
Signat a Puigcerdà, 14 de setembre de 1457
Oceanhero d’Aliança i Robafaves. President de la Generalitat de Catalunya
- Cita :
- Yo, Oceanhero de Alianza y Robafaves, Molt Honorable President de la Generalitat de Cataluña, haciendo uso de mis atribuciones y de la responsabilidad que el pueblo de Cataluña ha dispuesto en mis manos, nombro a:
- Timbaler como a Rector de la Universidad Ramón Llull - Senyor Xaubet como Vicerector de la Universidad Ramón Llull
Con el deseo y la convicción de que desempeñen sus Cargos de acuerdo con la legalidad vigente, con firmeza, orgullo y responsabilidad, y que sabrá renunciar a su cargo tan pronto como no pueda ejercer a pleno rendimiento.
Firmado en Puigcerdà, 14 de septiembre de 1457
Oceanhero de Alianza y Robafaves. Presidente de la Generalitat de Catalunya
| |
|