| Convocatoria nueva plaza de Policia en Vic | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
viafora Miembro
Cantidad de envíos : 359 Edad : 38 Ubicació : Vic, Principat de Catalunya. Fecha de inscripción : 29/04/2008
Hoja de personaje Salut: (1/1) Poder: (0/0) Dinero: (0/0)
| Assumpte: Convocatoria nueva plaza de Policia en Vic Dv Gen 15 2010, 10:05 | |
| Jo, Viafora de La Bordeta, Prefecte de Mariscals del Principat de Catalunya, obro convocatòria per a 1 plaza de Policia a la ciutat de Vic. Tot aquell ciutadà de Vic que ho desitgi ha de deixar la seva sol•licitud en aquesta oficina. D'entre les sol•licituds entregades s'escollirà el policia.
El plaç de presentació de sol•licituds acabarà el dia 18 de gener a les 22h. En cas de no haver rebut sol•licituds s'ampliarà el plaç establert 24h més o fins a ocupar la plaça.
A Vic, 15 de gener de 1457.
Viafora de La Bordeta Prefecte de Mariscals del Principat de Catalunya | |
|
| |
bukuku Miembro
Cantidad de envíos : 157 Edad : 30 Fecha de inscripción : 02/11/2009
| Assumpte: Re: Convocatoria nueva plaza de Policia en Vic Dv Gen 15 2010, 22:19 | |
| jo, bukuku setzefonts i entença, demano per esser policia de Vic a partir del 16 de gener de 1958 | |
|
| |
viafora Miembro
Cantidad de envíos : 359 Edad : 38 Ubicació : Vic, Principat de Catalunya. Fecha de inscripción : 29/04/2008
| Assumpte: Re: Convocatoria nueva plaza de Policia en Vic Dl Gen 18 2010, 11:38 | |
| Jo, Viafora de La Bordeta, Prefecte de Mariscals del Principat de Catalunya, en virtut dels poders que m'ha atorgat el Poble de Catalunya faig saber que;
- Bukuku de Setzefonts i Entença passa a formar part del Cos de Policia del Principat de Catalunya amb efectes immediats.
- Bukuku de Setzefonts i Entença queda destinat a la Comissaria de Vic amb el càrrec d'Ajudant. Des d'aquest moment l'Agent actuarà segons mana l'Estatut de la Policia del Principat de Catalunya.
- Bukuku de Setzefonts i Entença es compromet a ocupar el càrrec i encarregar-se de les obligacions que comporta, comprometent-se a abandonar-lo en cas no li sigui possible desenvolupar la seva feina correctament.
I per que en quedi constància signo el present nomenament,
Viafora de La Bordeta, Prefecte de Mariscals del Principat de Catalunya. Vic, 18 de gener de 1958. | |
|
| |
bukuku Miembro
Cantidad de envíos : 157 Edad : 30 Fecha de inscripción : 02/11/2009
| Assumpte: Re: Convocatoria nueva plaza de Policia en Vic Dt Gen 19 2010, 10:33 | |
| Viafora donem acces al F de policies.
siusplau | |
|
| |
viafora Miembro
| Assumpte: Re: Convocatoria nueva plaza de Policia en Vic Dt Gen 19 2010, 11:29 | |
| | |
|
| |
Khabibulin Miembro
Cantidad de envíos : 40 Edad : 32 Fecha de inscripción : 09/08/2009
| Assumpte: Re: Convocatoria nueva plaza de Policia en Vic Dc Gen 20 2010, 05:36 | |
| Hola!
M'agradaria tornar a ser policia... gràcies! | |
|
| |
viafora Miembro
| Assumpte: Re: Convocatoria nueva plaza de Policia en Vic Dt Feb 09 2010, 22:52 | |
| Jo, Viafora de La Bordeta, Prefecte de Mariscals del Principat de Catalunya, en virtut dels poders que m'ha atorgat el Poble de Catalunya faig saber que;
- Bukuku de Setzefonts i Entença queda cessat del seu càrrec amb efectes immediats per haver abandonat la seva ciutat sense notificar-ho a cap dels seus companys o superiors. Tampoc ha dut a terme cap tasca des que se'l va nomenar, de manera que es procedirà immediatament a buscar un substitut.
I per que en quedi constància signo la present destitució,
Viafora de La Bordeta, Prefecte de Mariscals del Principat de Catalunya. Vic, 10 de febrer de 1958. | |
|
| |
viafora Miembro
| Assumpte: Re: Convocatoria nueva plaza de Policia en Vic Dt Feb 09 2010, 23:02 | |
| Jo, Viafora de La Bordeta, Prefecte de Mariscals del Principat de Catalunya, obro convocatòria per a 1 plaza de Policia a la ciutat de Vic. Tot aquell ciutadà de Vic que ho desitgi ha de deixar la seva sol•licitud en aquesta oficina. D'entre les sol•licituds entregades s'escollirà el policia.
El plaç de presentació de sol•licituds acabarà el dia 13 de febrer a les 22h. En cas de no haver rebut sol•licituds s'ampliarà el plaç establert 24h més o fins a ocupar la plaça.
A Vic, 10 de febrer de 1458.
Viafora de La Bordeta Prefecte de Mariscals del Principat de Catalunya | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Convocatoria nueva plaza de Policia en Vic Dj Feb 11 2010, 10:31 | |
| Com ja havia manifestat públicament estic interessada en ocupar la plaça de policia de Vic. Tinc experiència en el càrrec ja que anteriorment havia treballat com a sergent i com a tinent de policia de la ciutat de Vic, càrrec del qual vaig dimitir en ser admesa jutgessa del TAC. Espero tinguin en compte la meva candidatura per a ocupar l'esmentada plaça.
Atentament,
Catcarai.
Vic, 11 de Febrer de 1458. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Como ya había manifestado públicamente estoy interesada en ocupar la plaza vacante de policía de Vic. Tengo experiencia en el cargo, ya que anteriormente había trabajado como sargento y como teniente de policía de la ciudad de Vic, cargo del cual dimití en ser admitida como jueza del TAC. Espero tengan en cuenta mi candidatura para la mencionada plaza.
Atentamente,
Catcarai.
Vic, 11 de Febrero de 1458. |
|
| |
ilobra Miembro
Cantidad de envíos : 153 Edad : 35 Fecha de inscripción : 12/02/2010
| Assumpte: Re: Convocatoria nueva plaza de Policia en Vic Dv Feb 12 2010, 11:06 | |
| jo, Ilobra Setzefonts i Entença, sol·licito de ésser nomenat policia de la vila de Vic. | |
|
| |
viafora Miembro
| Assumpte: Re: Convocatoria nueva plaza de Policia en Vic Dv Feb 19 2010, 06:24 | |
| Després de madurar la decisió i haver parlat tant amb l'Alcalde de la ciutat com amb la Tinent de la ciutat he pres la següent decisió.
Agraeixo als dos candidats la seva generositat personalment i en nom del nostre Govern.
----------------------
Jo, Viafora de La Bordeta, Prefecte de Mariscals del Principat de Catalunya, en virtut dels poders que m'ha atorgat el Poble de Catalunya faig saber que;
- Ilobra passa a formar part del Cos de Policia del Principat de Catalunya amb efectes immediats.
- Ilobra queda destinat a la Comissaria de Vic amb el càrrec d'Ajudant. Des d'aquest moment l'Agent actuarà segons mana l'Estatut de la Policia del Principat de Catalunya.
- Ilobra es compromet a ocupar el càrrec i encarregar-se de les obligacions que comporta, comprometent-se a abandonar-lo en cas no li sigui possible desenvolupar la seva feina correctament.
I per que en quedi constància signo el present nomenament,
Viafora de La Bordeta, Prefecte de Mariscals del Principat de Catalunya. Vic, 19 de febrer de 1958. | |
|
| |
ilobra Miembro
Cantidad de envíos : 153 Edad : 35 Fecha de inscripción : 12/02/2010
| Assumpte: Re: Convocatoria nueva plaza de Policia en Vic Dg Feb 21 2010, 00:58 | |
| Viafora, m'hauries de donar acces al F de policies siusplau. Mercès Ilobra | |
|
| |
viafora Miembro
| Assumpte: Re: Convocatoria nueva plaza de Policia en Vic Dg Feb 21 2010, 07:55 | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Convocatoria nueva plaza de Policia en Vic | |
| |
|
| |
| Convocatoria nueva plaza de Policia en Vic | |
|