Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes

Palacio de Pedralbes / Palau de Pedralbes
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  ForoForo  Últimas imágenesÚltimas imágenes  NormasNormas  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  Regnes RenaixentsRegnes Renaixents  Reinos RenacientesReinos Renacientes  

 

 T8/1S

Ir abajo 
AutorMissatge
Invitat
Invitat




T8/1S Empty
MissatgeAssumpte: T8/1S   T8/1S EmptyDg Maig 23 2010, 23:15

Cita :
Jo, Heents d’Entença i Montpellier, Molt Honorable President de la Generalitat de Catalunya, fent ús de les meves atribucions i de la responsabilitat que el poble de Catalunya ha disposat en les meves mans, nomeno a:

Rei_Arnau com a nou Rector de la Universitat Ramon Llull.

Amb el desig i la convicció de què desenvoluparà els seu Càrrec d'acord amb la legalitat vigent, amb fermesa, orgull i responsabilitat, i que sabrà renunciar al seu càrrec tan bon punt no el pugui exercir a ple rendiment.


Signat a Vic, a 12 de maig de 1458.



Heents d’Entença i Montpellier,
President de la Generalitat de Catalunya.


T8/1S Govern2uf3






Cita :
Yo, Heents d’Entença i Montpellier, Muy Honorable President de la Generalitat de Catalunya, haciendo uso de mis atribuciones y de la responsabilidad que el pueblo de Cataluña ha depositado en mis manos, nombro a:

Rei_Arnau nuevo Rector de la Universidad Ramón Llull.

Con el deseo y la convicción de que desarrollará su cargo de acuerdo con la legalidad vigente, con firmeza, orgullo y responsabilidad, y que sabrá renunciar a él tan tan pronto como no pueda desarrollarlo a pleno rendimiento.



Firmado en Vic, a 12 de Mayo de 1458.



Heents d’Entença i Montpellier,
President de la Generalitat de Catalunya

T8/1S Govern2uf3


Tornar a dalt Ir abajo
 
T8/1S
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes  :: Corts Catalanes :: Corts Catalanes / Cortes Catalanas :: Arxiu de les Corts Catalanes / Archivo de las Cortes Catalanas-
Canviar a: