| Síndics XI periode/síndicos XI periodo | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Violant Conseller@/Consejer@
Cantidad de envíos : 666 Edad : 112 Fecha de inscripción : 06/03/2010
Hoja de personaje Salut: (1/1) Poder: (0/0) Dinero: (0/0)
| Assumpte: Síndics XI periode/síndicos XI periodo Dl Set 20 2010, 10:54 | |
| Després del periode marcat per l'estatut de les corts per escollir els síndics del braç del poble , han estat escollits per al XI període de sessions (20 setembre- 19 novembre 1458):
--Tarragona: Elanoor. --Vic: Astrigun. --Puigcerdà: Violant. --Urgell: Fadrique --Girona: Enzoverona --Barcelona: Ililtia --Lleida: Basset
Dono la benvinguda als nous síndics i m'acomiado dels que fins ara havien estat els meus companys i que no continuen: Repofcat, Rosief, Trencacors, Ramirodearagon. Ha estat un plaer treballar amb vosaltres.
Els nous haureu de demanar permisos com a síndic per a poder començar a treballar
Doy la bienvenida a los nuevos síndicos y me despido de los que hasta ahora habían sido mis compañeros y que no continúan: Repofcat, Rosief, Trencacors, Ramirodearagon. Ha sido un placer trabajar con ustedes.
Los nuevos tendréis que pedir permisos como síndico para poder empezar a trabajar
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Síndics XI periode/síndicos XI periodo Dt Set 21 2010, 07:21 | |
| Senyors i senyores , vagin pasant que hi ha feina ! ______________________
Señores i señoras vayan pasando que tenemos trabajo | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Síndics XI periode/síndicos XI periodo Dc Set 22 2010, 08:25 | |
| Basset arribà a la Gran Sala de les Corts de Catalunya.
Bones Violant - digué, doncs era l'únic Síndic que es trobava allà.
A continuació, esperà a que arribés la resta dels Síndics
-----------------------------------
Basset llegó a la Gran Sala de les Corts de Catalunya.
Hola Violant - dijo, pues era la única que se encontraba allí.
A continuación, esperó a que llegara el resto de los Síndicos. |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Síndics XI periode/síndicos XI periodo Dc Set 22 2010, 08:33 | |
| Ililtia va arribar a la sala de síndics i es a trobar a Violant i a Basset. Va saludar a tots dos i es va acomodar a una cadira a esperar a la resta.
.............
Ililtia llegó a la sala de síndicos y se encontró a Violant y Basset. Lo saludó a los dos y se acomodó en una silla a la espera de los demás. |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Síndics XI periode/síndicos XI periodo Dc Set 22 2010, 10:02 | |
| Hola a todos Vamos a trabajaaaaaaaarrrrrrrr !!!!!!! |
|
| |
Klohita Miembro
Cantidad de envíos : 1324 Edad : 117 Fecha de inscripción : 24/07/2007
| Assumpte: Re: Síndics XI periode/síndicos XI periodo Dc Set 22 2010, 20:39 | |
| Buenas a todos, reholas a los viejos y bienvenidos a los nuevos y como dice Enzoverona, | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Síndics XI periode/síndicos XI periodo Dj Set 23 2010, 01:19 | |
| Buenas a todos!!
Perdon por la tardanza... estaba perdido por los pasillos del Palacio.
Cuando quieran podemos empezar. Sólo les pido un poco de comprensión ya que soy novato.
Gracias.
-----------------------------------------------------------
Bones a tots!!
Perdó per la tardança ... estava perdut pels passadissos del Palau.
Quan vulguin podem començar. Només els demano una mica de comprensió ja que sóc novell.
Gràcies |
|
| |
elanoor Miembro
Cantidad de envíos : 144 Edad : 43 Ubicació : Tarragona Fecha de inscripción : 19/11/2009
| Assumpte: Re: Síndics XI periode/síndicos XI periodo Dt Set 28 2010, 09:29 | |
| yo paso a saludar a los nuevos y a disculparme con todos problemas irl me tuvieron alejado esta semana que paso pero ya estoy de vuelta | |
|
| |
| Assumpte: Re: Síndics XI periode/síndicos XI periodo Dt Set 28 2010, 09:31 | |
| - elanoor escrigué:
- yo paso a saludar a los nuevos y a disculparme con todos problemas irl me tuvieron alejado esta semana que paso pero ya estoy de vuelta
Contenta de volverte a ver ___________ Contenta de reveure't | |
|
| |
elanoor Miembro
Cantidad de envíos : 144 Edad : 43 Ubicació : Tarragona Fecha de inscripción : 19/11/2009
| Assumpte: Re: Síndics XI periode/síndicos XI periodo Dj Set 30 2010, 04:19 | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Síndics XI periode/síndicos XI periodo | |
| |
|
| |
| Síndics XI periode/síndicos XI periodo | |
|