Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes

Palacio de Pedralbes / Palau de Pedralbes
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  ForoForo  Últimas imágenesÚltimas imágenes  NormasNormas  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  Regnes RenaixentsRegnes Renaixents  Reinos RenacientesReinos Renacientes  

 

 Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Vilaragut
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 389
Edad : 56
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà Empty
MissatgeAssumpte: Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà   Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà EmptyDg Gen 30 2011, 14:48

Jo, Vilaragut, actual Prefecte de Mariscals del Principat de
Catalunya, obro convocatòria, avui dia 31 de gener, per a una plaça d'agent de
Policia a la ciutat de Puigcerdà.

D'acord amb l'estatut policial de
Catalunya, es pot presentar tot ciutadà de Puigcerdà que ho desitge deixant
la seua sol·licitud en aquesta oficina. Després que el termini finalitze
s'escollirà el policia.

El termini de presentació de les
sol·licituds tindrà com a dia limit el 2 de febrer a les 3:00 hores am. Si es dona
el cas de no haver rebut cap sol·licitud s'ampliarà el plaç establert
24h més o fins a ocupar les places.

Com a requisits minims es demana:
- Nivell 1
- Portar com a minim un mes a la ciutat

Vic, 31 de gener de 1459.

Vilaragut,
Prefecte de Mariscals del Principat de Catalunya
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà   Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà EmptyDl Gen 31 2011, 21:25

Desitjo deixar la meva candidatura a la plaça de policia de Puigcerdà.

Sóc nivell 2 i fa més d'un mes que visc, de manera oficial, en aquesta vila.

Com a referències puc legar que vaig ser policia a la meva ciutat natal Fraga on vaig treballar amb Franjulm (era tinent, actualment en retir espiritual) i the_spartano (era sergent)

Quedo a la seva disposició pel que necessitin.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà   Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà EmptyDt Feb 01 2011, 06:24

La srta Rhiannon ha possat malament l'anunci...

Ha dit que es podien presentar en aquella oficina... i el link l'ha fet fora del missatge, com si fos una signatura que a penes es veu.

Això conporta que alguens solicituts no arribin dons es postulen en aquell post.

Mireu d'editar-ho. Gràcies.


Editat per darrera vegada per William_i el Dt Feb 01 2011, 07:17, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Invitado
Invitat




Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà   Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà EmptyDt Feb 01 2011, 07:10

Sembla que t'equivoques:

1.- No existeix cap Rhianna: he sigut jo, Rhiannon, qui ha possat l'anunci.
2.- L'anunci és còpia literal del del senyor Prefecte de Mariscals.
3.- En cap lloc és diu que les sol·licituds es pugen fer a la nau de Puigcerdà (el que afirma tal cosa és victor_balaguer, en un post posterior, i no pas jo).
4.- El link del missatge original del senyor Prefecte de Mariscals es veu perfectament i no queda com una signatura.

Trobo d'allò més aclaridor la teva insistència, al igual que la de la resta dels teus amics, en referir-te a mi con un nick que saps que no és el meu. Després, demanaràs respecte, etc....
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà   Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà EmptyDt Feb 01 2011, 07:16

No no demano respecte, demano disculpes. L'edito i ja està, sóc humà saps? Prego em disculpis, l'unic nom que em sona a la meva vida IRL és aquell i se'm fa dificil recordar el teu. Disculpa'm.

En quant al missatge ja se que el del Sr perfecte és clar al seu missatge. Perque ell demana que es postegui en aquesta oficina (Pedralbes) i te sentit. Però si el copies literal a la nau de Puigcerdà, sembla que diguis en aquell post.

Ho entens?

Amb possar el link sota d'on dius (aquesta oficina) aclariria tot sense haver d'entrar a matar. Jo només he fet una observació en veure una candidatura allà i aquí no. I que diguis que un o altre és amic meu, és gratuit. Primer no em coneixes. Segon en Victor l'he maltractat molt més que a alguns menestrals, així que no se a que ve.

Gràcies pel matís i et prego demanis disculpes per lo del nom. Espero que no torni a pasar. Gràcies, res mésa dir.

Tornar a dalt Ir abajo
Georgina95
Conseller@/Consejer@
Conseller@/Consejer@



Cantidad de envíos : 109
Edad : 29
Fecha de inscripción : 24/12/2009

Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà   Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà EmptyDt Feb 01 2011, 09:12

Bones, jo també voldria presentar-me.

El meu nom és Georgina95, sóc nivell 2 i desde sempre he viscut a Puigcerdà.

Fitxa: http://www.elsregnes.com/FichePersonnage.php?login=georgina95


Salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà   Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà EmptyDt Feb 01 2011, 11:03

Jo també voldria presentar-me al puesto.

El meu nom és William_i

nivell 2

Sóc de la vila desde naixement, fa casi un any.

He sigut conseller 3 cops. Conestable i Portaveu.


Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà   Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà EmptyDt Feb 01 2011, 13:07

Rhiannon escrigué:
Sembla que t'equivoques:

1.- No existeix cap Rhianna: he sigut jo, Rhiannon, qui ha possat l'anunci.
2.- L'anunci és còpia literal del del senyor Prefecte de Mariscals.
3.- En cap lloc és diu que les sol·licituds es pugen fer a la nau de Puigcerdà (el que afirma tal cosa és victor_balaguer, en un post posterior, i no pas jo).
4.- El link del missatge original del senyor Prefecte de Mariscals es veu perfectament i no queda com una signatura.

Trobo d'allò més aclaridor la teva insistència, al igual que la de la resta dels teus amics, en referir-te a mi con un nick que saps que no és el meu. Després, demanaràs respecte, etc....

A mi em dius "Ña" també pel fòrum de Puigcerdà i no passa res... Tot queda a casa, i a més, saps que ho fem amb carinyu, dona... Razz

Una pregunta, llavors on ens hem de presentar, quí Pedralbes o a la vila?

I una altra pregunta, com s'elegeix el lloc de policies? Qui ho fa? És que ara no ho recordo.
Tornar a dalt Ir abajo
Vilaragut
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 389
Edad : 56
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà   Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà EmptyDt Feb 01 2011, 20:15

Senyores i senyors:

Ja sé que Puigcerdà és una vila molt viva i les discusions són el pa de cada dia, sóc ceretà. Però acò és un fil de convocatòries de places vacants i de ciutadans que s'oferixen a cobrir-les, no una paradeta del mercat on discutir en plan verduleres, amb tot el respecte cap a les verduleres. Per a això ja teniu la nau de la seua vila.

Per tant, us pregue que no traslladen ací eixes discusions o hauré de demanar als administradors que prenguen les mesures adients.

Nya, si us llegireu l'estatut policial ahí trobaríeu les respostes. Açò tampoc és un consultori. Si teniu qualsevol dubte a consultar-me com a prefecte, per correu privat, per favor, i llavors us atendré.

Atentament,

Vilaragut
Prefecte de Mariscals de Catalunya
Tornar a dalt Ir abajo
Vilaragut
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 389
Edad : 56
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà   Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà EmptyDc Feb 02 2011, 00:34

Vejam, després de meditar-ho molt, doncs els tres candidats són bons, he decidit nomenar agent de policia de Puigcerdà a Georgina95, doncs és la més antiga al joc dels tres i a la que presupose més experiència.

Així ho faig públic i la convocatòria queda tancada.

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà   Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Convocatòria d'una plaça per a Policia de Puigcerdà
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Convocatòria 1 plaça policia/Convocatoria 1 plaza policía
» Convocatòria de plaça de Policia
» [Policia] Convocatòria per una plaça
» [Policia] Convocatòria per una plaça
» 3a convocatoria per plaça de policia a Vic

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes  :: Taulell d'Anuncis :: Convocatòries Públiques / Convocatorias Públicas :: Puigcerdà-
Canviar a: