D'aixòoo...senyor CdC, que conste d'entrada que jo no tinc res en contra de què compre vosté farina a Lleida o on vulga, eh?
Però a Puigcerdà també tenim 82 sacs, com vosté sap perfectament car viu a la nostra vila i està ara entre nosaltres amb la qual cosa pot vore en viu i en directe el nostre mercat, a banda de què us en vaig ofertar per MP la setmana passada i ací el dia 23, al post just damunt del de Pepu...A Pepu li ha respost en quatre minuts i a mi com si passara un carro...
No sé, supose que haurieu de tindre en compte qui l'ha ofertat abans, no trobeu?
---------------
Estooo...señor CdC, que conste de entrada que yo no tengo nada en contra de que compre usted harina en Lleida o donde quiera, eh?
Pero en Puigcerdà también tenemos 82 sacos, como usted sabe perfectamente pues vive en nuestra ciudad y está ahora entre nosotros, con lo cual puede ver en vivo y en directo nuestro mercado, aparte de que os la ofrecí por MP la semana pasada y aquí el día 23, en el post justo encima del de Pepu...A Pepu le ha respondido en cuatro minutos y a mí como si pasara un carro...
No sé, supongo que tendrían que tener en cuenta quien la ha ofertado antes, no les parece?