Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes

Palacio de Pedralbes / Palau de Pedralbes
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  ForoForo  Últimas imágenesÚltimas imágenes  NormasNormas  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  Regnes RenaixentsRegnes Renaixents  Reinos RenacientesReinos Renacientes  

 

 Han censurat el meu vot

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Victor_Balaguer
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 24
Edad : 42
Fecha de inscripción : 30/11/2011

Hoja de personaje
Salut:
Han censurat el meu vot Left_bar_bleue1/1Han censurat el meu vot Empty_bar_bleue  (1/1)
Poder:
Han censurat el meu vot Left_bar_bleue0/0Han censurat el meu vot Empty_bar_bleue  (0/0)
Dinero:
Han censurat el meu vot Left_bar_bleue0/0Han censurat el meu vot Empty_bar_bleue  (0/0)

Han censurat el meu vot Empty
MissatgeAssumpte: Han censurat el meu vot   Han censurat el meu vot EmptyDc Des 28 2011, 22:50

Hola administrador,

el president de la segona sessió, Carmelo_montenegro, ha censurat el meu vot per manca de respecte a la resta de síndics (parlar català és una manca de respecte?).

El cas és que aquest jugador ha barrejat IG, RP amb IRL. Cap norma RP (Constitució del Principat de Catalunya i Estatut de les Corts catalanes) permet anul·lar el vot d'un síndic. Per tant, no entenc aquesta decisió.
Tornar a dalt Ir abajo
administrador4
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 175
Edad : 104
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Han censurat el meu vot Empty
MissatgeAssumpte: Re: Han censurat el meu vot   Han censurat el meu vot EmptyDj Des 29 2011, 05:52

Victor_Balaguer escrigué:
Hola administrador,

el president de la segona sessió, Carmelo_montenegro, ha censurat el meu vot per manca de respecte a la resta de síndics (parlar català és una manca de respecte?).

El cas és que aquest jugador ha barrejat IG, RP amb IRL. Cap norma RP (Constitució del Principat de Catalunya i Estatut de les Corts catalanes) permet anul·lar el vot d'un síndic. Per tant, no entenc aquesta decisió.

L'administració no entra en les accions dels jugadors que no tinguin res a veure amb les normes d'aquest forum. Per tant, si el president li ha anul·lar un vot no es competència nostra. Per recórrer aquests actes hi ha les eines ig del propi joc, i les normes que vostès mateixos s'han donat en el joc com a síndics.
La pregunta que fa vosté en relació a si parlar català és una manca de respecte es contesta ella sola: és evident que parlar en català no és una falta de respecte.

Questió resolta.Tanco fil
Tornar a dalt Ir abajo
 
Han censurat el meu vot
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes  :: Recepció / Recepción-
Canviar a: