|
| Puigcerdà | |
|
+9guillemus Ignasi de Segarra TocaVents viafora bukuku Trencacors McKINLEY Dani_el_Rey trascad 13 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Puigcerdà Dv Gen 21 2011, 09:48 | |
| A la Fonda del FO ha aparegut el comunicat aquell de la Banda Halcón. He vist que algú, amb un nom que començava per "Z" i tenia un"12" al final(no recordo el nom, ho sento), postejava i després canviava el seu post per Mapo.
Caldria veure si la banda aquella i els naixements de gent numerada que està naixent Puig està relacionada.
Vila, benvingut.
Ignius |
| | | Vilaragut Miembro
Cantidad de envíos : 389 Edad : 57 Fecha de inscripción : 13/09/2010
| Assumpte: Re: Puigcerdà Dv Gen 21 2011, 14:58 | |
| Ok, Ignius. Gràcies per la benvinguda. | |
| | | McKINLEY Conseller@/Consejer@
Cantidad de envíos : 220 Edad : 32 Fecha de inscripción : 27/02/2009
| Assumpte: Re: Puigcerdà Ds Gen 22 2011, 07:20 | |
| Puigcerdà 22/01/1459
Llista d'arribades (0):
Llista de sortides (1):
-Rookie22: Vic [Principado de Cataluña] Niv.2
Llista de naixements (1):
-Uldin: Puigcerdà [Principado de Cataluña] Niv.0
Llista d'eradicats (0):
Estrangers (6):
Brithany: Lérida (Principado de Cataluña) Niv.1 Simon_delenna: Urgel (Principado de Cataluña) Niv.1 Melibea: Huesca (Reino de Aragón) Niv 1 Kargolh: Vic (Principado de Cataluña) Niv 2 Navegante: Tortosa [Principado de Cataluña] Rod Tocavents: Gerona [Principado de Cataluña] Niv.3
# Grups presents aquí:
* Cos d'armes de Noegar - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Jopapa - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Xas - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Peixet - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Arnau_el_gran - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Rocafort - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Yuri_gagarin - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Maret - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Eudi - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Didac - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Otger - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Aspek - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Rhiannon - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Juditas - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Freebird - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Pajuly - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Joanmoliner - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Davidpoch - Admissió lliure - Uneix-te * Batalló de Ignius - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Rdkarls - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Gavinet - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Escalayer - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Unberto - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Xumi - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Pbc4 - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Mckinley - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Molsa - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Oleguer6 - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Lauran - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Violant - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Georgina95 - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Comtemarc - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Victor_balaguer - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Diafebus - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Lunablava - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Dani_el_rey - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Tazthor, Pastorius, Nya, William_i - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Kargolh - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Med69 - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Txi - Admissió lliure - Uneix-te * Batalló de Floreta, Tocavents - Admissió lliure - Uneix-te
Risc: Mig
Observacions: Continuem amb els naixements anteriors. Ahir no vaig poder fer l'informe :S Avui tan sols ha nascut 1.
McKINLEY, sergent de Puigcerdà. | |
| | | Vilaragut Miembro
| Assumpte: Re: Puigcerdà Ds Gen 22 2011, 14:59 | |
| Vist-i plau. Pregue l'aplicació del codi de colors que s'explica ací. Estigam pendents dels naiximents i aviseu-me si trobeu cap irregularitat. Salut! | |
| | | Dani_el_Rey Miembro
Cantidad de envíos : 382 Edad : 39 Fecha de inscripción : 27/10/2008
| Assumpte: Re: Puigcerdà Ds Gen 22 2011, 20:25 | |
| Durant molt temps varem fer lo dels colors pot veure pagines anteriors on es pot veure, va ser la època en la que jo m’encarregava de la milícia i per tant coneixia qui formava part. Actualment desconeix-ho el llistat de la milícia, de totes formes hem posaré en contacte amb l'alcaldessa per demanar-li que m'ho faciliti, era una bona forma de analitzar el risc.
Per últim felicitar-lo per el seu càrrec, veig que se l'ha pres amb molt interès i entra de forma diària, i es veu que es mira molt tot el tema. Felicitats i sort.
Salutacions.
| |
| | | Vilaragut Miembro
| Assumpte: Re: Puigcerdà Dg Gen 23 2011, 02:07 | |
| Bones Dani. Per això que dius ho propose. Per exemple a Urgell es fa i es pot vore el risc amb un cop de vista. En tot cas si us causa més feina estic obert a suggeriments. Com està el tema dels naiximents sospitosos aquells? Veig que de moment han parat...
Gràcies per les felicitacions.
Salut! | |
| | | McKINLEY Conseller@/Consejer@
Cantidad de envíos : 220 Edad : 32 Fecha de inscripción : 27/02/2009
| Assumpte: Re: Puigcerdà Dg Gen 23 2011, 10:47 | |
| Puigcerdà 23/01/1459
Llista d'arribades (0):
Llista de sortides (0):
Llista de naixements (0):
Llista d'eradicats (1):
-Vonfaust: Puigcerdà [Principado de Cataluña] Niv.0
Estrangers (7):
Brithany: Lérida (Principado de Cataluña) Niv.1 Simon_delenna: Urgel (Principado de Cataluña) Niv.1 Rookie22: Vic (Principado de Cataluña) Niv.2 Melibea: Huesca (Reino de Aragón) Niv 1 Kargolh: Vic (Principado de Cataluña) Niv 2 Navegante: Tortosa [Principado de Cataluña] Rod Tocavents: Gerona [Principado de Cataluña] Niv.3
# Grups presents aquí:
* Cos d'armes de Noegar - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Jopapa - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Xas - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Peixet - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Arnau_el_gran - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Rocafort - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Yuri_gagarin - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Maret - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Eudi - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Didac - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Otger - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Aspek - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Rhiannon - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Juditas - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Freebird - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Pajuly - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Joanmoliner - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Davidpoch - Admissió lliure - Uneix-te * Batalló de Ignius - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Rdkarls - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Gavinet - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Escalayer - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Unberto - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Xumi - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Pbc4 - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Mckinley - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Molsa - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Oleguer6 - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Lauran - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Violant - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Georgina95 - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Comtemarc - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Victor_balaguer - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Diafebus - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Lunablava - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Dani_el_rey - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Tazthor, Pastorius, Nya, William_i - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Kargolh - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Med69 - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Txi - Admissió lliure - Uneix-te * Batalló de Floreta, Tocavents - Admissió lliure - Uneix-te * Grup de Sucitesa - Admissió lliure - Uneix-te
Risc: Alt
Observacions: Portem aprox els 25 naixements en pocs dies.
McKINLEY, sergent de Puigcerdà. | |
| | | Vilaragut Miembro
| Assumpte: Re: Puigcerdà Dg Gen 23 2011, 12:07 | |
| Molt bé. Anem a tractar això. Vigilem de prop eixos nascuts, informeu l'alcaldessa i poseu-vos els policies a disposició de la milícia voluntària fins a que el risc baixe. Si es mantinguera, parlaria amb el president mirant la possibilitat d'un grup de mariscals. Això no és normal.
Informe correcte.
salut! | |
| Assumpte: Re: Puigcerdà Dg Gen 23 2011, 21:14 | |
| - Cita :
- Bones Dani. Per això que dius ho propose. Per exemple a Urgell es fa i es pot vore el risc amb un cop de vista. En tot cas si us causa més feina estic obert a suggeriments. Com està el tema dels naiximents sospitosos aquells? Veig que de moment han parat...
Gràcies per les felicitacions.
Salut! Vila si jo estic dacord, però si no se qui son els milicians com vols que ho pugi fer, parla amb l'alcaldessa i que et dongi el llistat si m'ho dones posare els colors sinò sera del tot imposible, no per que generi mes feina simplement per que no se qui son milicians. L'he demanat a l'alcaldessa i m'ha dit això: "Això em sembla perfecte, però, vés per on, n'he llegit la llei de defensa civil del principat de catalunya, i l'article 4 diu: 4- Cada Coordinador de la Milícia Civil disposarà d'un llistat de voluntaris encarregats de reforçar la defensa de l'Ajuntament en cas de necessitat*, llistat que haurà de lliurar actualitzat al Prefecte de Mariscals. Com que tu no ets el Prefecte de Mariscals, no cal que t'envie la llista" | |
| | | Vilaragut Miembro
| Assumpte: Re: Puigcerdà Dg Gen 23 2011, 22:08 | |
| Ok Dani, ja li demanaré jo el llistat, però els altres colors que no siguen milicians patrullant sí que els podeu posar, sobretot el roig de risc, no? | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Puigcerdà Dl Gen 24 2011, 00:51 | |
| Ciutat:Puigcerdà Dia:24/01/2011
Llista d'arribades (1): - Cris_22 : Narbonne [Comté du Languedoc] 29 227 Niv.1
Llista de sortides (1): - Sucitesa : Puigcerdà [Principado de Cataluña] 5 34 Niv.1
Llista de naixements (0): > Ningú.
Llista d'eradicats (2): - Adria69 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 2 73 Niv.0 - Kargis : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 2 Niv.0
Estrangers a la Vila(7):
Tocavents Gerona Principado de Cataluña Melibea Huesca Reino de Aragón Brithany Lérida Principado de Cataluña Cris_22 Narbonne Comté du Languedoc Navegante Tortosa Principado de Cataluña Simon_delenna Urgel Principado de Cataluña Kargolh Vic Principado de Cataluña
Grups:
# Cos d'armes de Noegar - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Jopapa - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Xas - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Peixet - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Arnau_el_gran - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Rocafort - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Yuri_gagarin - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Maret - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Eudi - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Didac - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Otger - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Aspek - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Rhiannon - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Juditas - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Freebird - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Pajuly - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Joanmoliner - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Davidpoch - Admissió lliure - Uneix-te # Batalló de Ignius - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Rdkarls - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Gavinet - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Escalayer - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Unberto - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Xumi - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Pbc4 - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Mckinley - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Molsa - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Oleguer6 - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Lauran - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Violant - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Georgina95 - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Comtemarc - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Victor_balaguer - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Diafebus - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Lunablava - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Dani_el_rey - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Tazthor, Pastorius, Nya, William_i - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Kargolh - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Med69 - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Txi - Admissió lliure - Uneix-te # Batalló de Floreta, Tocavents - Admissió lliure -
Risc: Molt Alt
Observacions: 1 sol naixement. Corre una teoria que aquests naixements només són per donar feina al Tribú (pregunteu a La Taverneta). Poso tot en vermell per què no sé qui defensa, qui no i qualsevol podria ser un malfactor contra el sistema democràtic i només puc parlar per mi, el qual sé de ciència certa que no assaltaré.
Obervacions2: No entenc per què la nostra benvolguda alcaldessa ha de pretendre que nosaltres deixem de treballar per defensar la vila si ella no ens facilita la feina donant-nos els llistats de milicians.
Ignius de Muntaner, Policia |
| | | Vilaragut Miembro
| Assumpte: Re: Puigcerdà Dl Gen 24 2011, 02:49 | |
| Senyor ajudant Ignius, feu el favor de no tocar-me les castanyetes, altres viles fan l'informe marcant en roig els riscos des de sempre i sense tant de paripé. Vos sabeu perfectament el que demane i si voleu col·laborar bé, i si no ho tindré en compte. De moment us ordene que ho feu, perquè no cal saber qui defensa per a evaluar qui és perillós o no.
Tampoc m'importa gens ni mica el que vos opineu sobre la vostra alcaldessa, siga benvolguda per vos o no, això no és cosa meua ni vostra en les funcions que ens ocupen, ni tinc tampoc per què preguntar per rumors de taverna més no estant a Puigcerdà com de fet no estic, per tant us pregue que us centreu en la feina d'agent i deixeu de preguntar el que enteneu o no, amb que ho entenga jo, que soc el vostre superior, prou. I si voleu alguna consulta, me la feu quan volgau, però no en el informe. No és la vostra "benvolguda alcaldessa" la que pretén res, sinò el vostre Prefecte i superior jeràrquic.
Informe incorrecte i esteu abercibit. El risc continua sent molt alt, i si ahir demanava, hui ordene que els policies de Puigcerdà es posen a disposició del coordinador de milícies (que no vol dir deixar de treballar, sinò posar-se a disposició de la defensa de la vila i sols deixar de treballar quan el coordinador de milícies diga), o en este cas de l'alcaldessa. Espere que acompliu l'ordre i ho feu avui mateix tal com vaig demanar, mentre dure el risc, i avise que estic a sobre d'això des d'ahir. Com li he dit al vostre tinent, jo mateix demanaré el llistat de les milícies, i espere vore-vos en ell, o ho consideraré com una ordre no acomplida: en que jo ho sàpiga, via vostra o via l'alcaldessa, prou. Feu-ho així com dic, o crearé un grup de mariscals i igual eixiu perdent. Depén de si hui acompliu les ordres o no.
Salut! | |
| Assumpte: Re: Puigcerdà Dl Gen 24 2011, 04:55 | |
| - Cita :
- Ok Dani, ja li demanaré jo el llistat, però els altres colors que no siguen milicians patrullant sí que els podeu posar, sobretot el roig de risc, no?
Si si, el que succeeix que de moment al meu parer, en els informes que he fet últimament (que he fet jo), els grups que sortien portaven temps, si per exemple algun nouvingut forma un grup dons es evident que l’hagués posat en vermell. Per cert porto mes d'un mes apuntat a la milícia, per tant jo ja he acomplir fins i tot abans de que s'hem demanes. La setmana que ve hem toca a mi els informes, ens veiem la setmana que ve. Salutacions Sr. Vilaragut. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Puigcerdà Dl Gen 24 2011, 04:57 | |
| Senyor Prefecte de Mariscals,
Hom dóna informació útil per a posibles investigacions, com ve a ser la de la Banda de Halcón o aquesta mateixa del motiu de tant de naixement. si vós no la trobeu útil, com és el cas, no és culpa meva, doncs jo vetllo per la seguretat de camins i viles en general. En quant al risc, jo ja he marcat que és molt alt, puix que sense la informació necessària ningú no pot treballar bé. Segurament la resta de viles tenen una col·laboració estreta entre el Cos de Seguretat i l'ajutnament
D'altra banda, no entenc per que barregeu al senyor Tinent de Policia en una informació que jo mateix donc, doncs no crec que ell hi tingui res a veure.
D'altra banda, ningú no trobarà ni ara ni mai el meu nom a les llistes de milícia, puix que jo sóc un home de l'Església i tinc prohibit dur armes ni enforntar-me a ningú físicament, ans dialogadament. Tots els alcaldes des del Tinzu saben que jo no faig milícia, i si la faig, no se n'assabenta mai ningú. D'altra banda, procuro fer la feina burocràtica tant bé com sé, com ha quedat palès en els anteriors Prefectes, dels quals encara no n'he tingut mai cap queixa
Molt atentament,
Ignius, Policia de Puigcerdà |
| | | Vilaragut Miembro
| Assumpte: Re: Puigcerdà Dl Gen 24 2011, 06:17 | |
| Senyor Ajudant Ignius,
Ja us vaig agraïr en el seu moment la informació aportada, i us assegure que la tinc en compte, així com que estic mirant amb lupa tots eixos nouvinguts, la gran majoria apadrinats per tres búlgars als que caldria denunciar, ja us passaré la informació, per altra banda localitzable al lavabo, per tant, com podeu comprovar, ho tinc molt en compte.
Per altra banda, barrege el Tinent perquè és el vostre cap jeràrquic, com podria barrejar també el Sergent. Vos sols sou l'ajudant, i fareu tant bé com volgueu la feina burocràtica però en el darrer informe us haveu passat: primer burlant-vos de la sol·licitud d'aquest Prefecte en posar mig informe en roig amb l'excusa que que no coneixeu els milicians actius quan el tema ja s'estava parlant amb el vostre tinent; i segon, vertent opinions subjectives sobre l'alcaldessa com ara l'apel·latiu de "benvolguda" que no ve al cas en un informe policial. És per això que esteu apercibit, i en cas de repetir-se, sereu cessat i us podreu dedicar plenament a les vostres tasques eclesiàstiques, les quals també tinc en compte i per elles us eximisc de l'obligatorietat de la milícia com a cas excepcional, però no us passeu de llest, que continueu apercibit.
Senyor Tinent Dani_el_Rey,
Si ja esteu apuntat a la milícia, cap problema. Sols queda que el Sergent també ho estiga, i a l'Ajudant mossèn/administratiu ja li he donat permís per a no ser milicià. Demanaré a l'alcaldessa els llistats de les milícies i no cal que ho marqueu en els informes, però els altres colors, com ara el roig per als riscos sense la fantasmada del vostre agent en el darrer (i al qual us demane que controleu, perquè vos sou el seu responsable jeràrquic), us pregaria que sí en la mesura del possible ho poguereu fer ho fereu, tenint en compte que jo estaré enterat del calendari de milícies.
Salut! | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Puigcerdà Dt Gen 25 2011, 03:41 | |
| Data: 25/1/1459 Ciutat: Puigcerdà
Llista d'arribades (1): - Maia.. : Puigcerdà [Principado de Cataluña] 157 16 Niv.2 Moliner Blat + Dacsa
Llista de sortides (1): - Maret : Puigcerdà [Principado de Cataluña] 156 16 Niv.2 Moliner Blat + Dacsa
Llista de naixements (0): > Ningú.
Llista d'eradicats (27): - Hriska50 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Maq58 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Mario26 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Jan59 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Dido90 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Gonzo58 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Daqn847 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Hi47 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Sabina12 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Zlatomir49 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 1 50 Niv.0 - Velislav39 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Vivra : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Plamen168 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Mimi4 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Valq10 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Kosam16 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Nikito13463 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Tanq123 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Siana10 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Valio1698 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Zaprata6938 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Jijko1 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Kiril1953 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Georgi1690 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Rado40 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Fifa2 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Gogio1 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0
Estrangers(6):
Tocavents Gerona Principado de Cataluña Melibea Huesca Reino de Aragón Brithany Lérida Principado de Cataluña Navegante Tortosa Principado de Cataluña Simon_delenna Urgel Principado de Cataluña Kargolh Vic Principado de Cataluña
Grups: # Cos d'armes de Noegar - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Jopapa - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Xas - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Peixet - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Arnau_el_gran - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Rocafort - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Yuri_gagarin - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Maia.. - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Eudi - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Didac - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Otger - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Aspek - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Rhiannon - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Juditas - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Freebird - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Pajuly - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Joanmoliner - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Davidpoch - Admissió lliure - Uneix-te # Batalló de Ignius - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Rdkarls - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Gavinet - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Escalayer - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Unberto - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Xumi - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Pbc4 - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Mckinley - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Molsa - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Oleguer6 - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Lauran - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Violant - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Georgina95 - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Comtemarc - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Victor_balaguer - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Diafebus - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Lunablava - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Dani_el_rey - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Tazthor, Pastorius, Nya, William_i, Therak - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Kargolh - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Med69 - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Txi - Admissió lliure - Uneix-te # Batalló de Floreta, Tocavents - Admissió lliure -
Risc: Cap
Observacios: 27 erradicats. Crec que queda clar que tots van neixer per tocar els nassos al nou tribú, per què tots tenen el moneder intacte i cap ha pujat de nivell.
| | | Vilaragut Miembro
| Assumpte: Re: Puigcerdà Dt Gen 25 2011, 12:36 | |
| Molt bé, doncs tema naiximents multitudinaris solventat. En tot cas vaig comprovar que tots estaven apadrinats per tres búlgars, i tots eren curiosament calbs, quines coses més estranyes.
Informe correcte.
| |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Puigcerdà Dc Gen 26 2011, 01:32 | |
| Ciutat: Puigcerdà Data: 26/1/1459
Llista d'arribades (1): - Liberio : Puigcerdà [Principado de Cataluña] 21 153 Niv.1 Verdures
Llista de sortides (0): > Ningú.
Llista de naixements (2): - Bruc : Puigcerdà [Principado de Cataluña] 0 57 Niv.0 - Kristen : Puigcerdà [Principado de Cataluña] 1 55 Niv.0
Llista d'eradicats (4): - Aizkolari : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Iamodysseus : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Baldric3 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 0 50 Niv.0 - Genis : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Mort 1 70 Niv.0
Estragers(6):
Tocavents Gerona Principado de Cataluña Melibea Huesca Reino de Aragón Brithany Lérida Principado de Cataluña Navegante Tortosa Principado de Cataluña Simon_delenna Urgel Principado de Cataluña Kargolh Vic Principado de Cataluña
Grups:
# Grups presents aquí:
* Cos d'armes de Noegar - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Jopapa - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Xas - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Peixet - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Arnau_el_gran - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Rocafort - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Yuri_gagarin - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Maia.. - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Eudi - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Didac - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Otger - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Aspek - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Rhiannon - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Juditas - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Freebird - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Pajuly - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Joanmoliner - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Davidpoch - Admissió lliure - Uneix-te * Batalló de Ignius - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Rdkarls - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Gavinet - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Escalayer - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Unberto - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Xumi - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Pbc4 - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Mckinley - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Molsa - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Oleguer6 - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Lauran - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Violant - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Georgina95 - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Comtemarc - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Victor_balaguer - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Diafebus - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Lunablava - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Dani_el_rey - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Tazthor, Pastorius, Nya, William_i, Therak - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Kargolh - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Med69 - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Txi - Admissió lliure - Uneix-te * Batalló de Floreta, Tocavents - Admissió lliure - Uneix-te
Ignius |
| | | Vilaragut Miembro
| Assumpte: Re: Puigcerdà Dc Gen 26 2011, 12:38 | |
| | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Puigcerdà Dj Gen 27 2011, 03:13 | |
| Data: 27/1/1459 Ciutat: Puigcerdà
Llista d'arribades (1): - Similoco : Barcelona [Principado de Cataluña] 20 0 Niv.1 Vaques
Llista de sortides (0): > Ningú.
Llista de naixements (2): - Wuataka : Puigcerdà [Principado de Cataluña] 0 50 Niv.0
Llista d'eradicats (0): > Ningú.
Estrangers(7): Similoco Barcelona Principado de Cataluña Tocavents Gerona Principado de Cataluña Melibea Huesca Reino de Aragón Brithany Lérida Principado de Cataluña Navegante Tortosa Principado de Cataluña Simon_delenna Urgel Principado de Cataluña Kargolh Vic Principado de Cataluña
Grups:
* Cos d'armes de Noegar - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Jopapa - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Xas - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Peixet - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Arnau_el_gran - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Rocafort - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Yuri_gagarin - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Maia.. - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Eudi - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Didac - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Otger - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Aspek - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Rhiannon - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Juditas - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Freebird - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Pajuly - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Joanmoliner - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Davidpoch - Admissió lliure - Uneix-te * Batalló de Ignius - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Rdkarls - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Gavinet - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Escalayer - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Unberto - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Xumi - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Pbc4 - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Mckinley, Melibea - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Molsa - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Oleguer6 - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Lauran - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Violant - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Comtemarc - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Victor_balaguer - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Diafebus - Sota autorització - Sol·licita unir-vos * Cos d'armes de Lunablava - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Dani_el_rey - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Tazthor, Pastorius, Nya, William_i, Therak - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Kargolh - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Med69 - Admissió lliure - Uneix-te * Cos d'armes de Txi - Admissió lliure - Uneix-te * Batalló de Floreta, Tocavents - Admissió lliure - Uneix-te
| | | Vilaragut Miembro
| Assumpte: Re: Puigcerdà Dj Gen 27 2011, 11:22 | |
| Informe correcte.
Us informe que ja estic en possessió del llistat i calendari de milicians, per la qual cosa no és necessari que em marqueu en blau els grups patrullant doncs ja n'estic assabentat jo, però sí els naiximents, estrangers o grups que considereu de risc, en color roig. Avise de pas que si torne a rebre un informe marcat tot en roig, com el del passat dia 24 pel qual va ser apercibit l'agent Ignius, això comportarà el cessament automàtic de qui ho faça, i no em val l'excusa de què no coneixeu el llistat de milicians, doncs jo sí el conec.
| |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Puigcerdà Dj Gen 27 2011, 12:52 | |
| Aprofito que ha parlat el prefecte per informar que em nego a boicots entre la Rhiannon i el Vilaragut i que, per la qual cosa, deixo el carrec.
PER FI DEIXO DE FER INFORMES! |
| | | Vilaragut Miembro
| Assumpte: Re: Puigcerdà Dj Gen 27 2011, 13:09 | |
| Abans has publicat cartes a la nau de Puigcerdà que has dit res ací. Per tant estàs cessat per insuburdinació. I de boicots cap.
Bon vent | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Puigcerdà Dv Gen 28 2011, 03:07 | |
| Gràcies Vila |
| Assumpte: Re: Puigcerdà Dv Gen 28 2011, 07:23 | |
| Data: 28/1/1459 Ciutat: Puigcerdà
Llista d'arribades (1): - Corvelli : Tarragona [Principado de Cataluña]Niv.2
Llista de sortides (5): -Mckinley: Puigcerda [Principado de Cataluña] Niv.3 -Brithany: Lerida [Principado de Cataluña] Niv.1 -Melibea: Huesca [Reino de Aragon] Niv.1 -Similoco: Barcelona [Principado de Cataluña] Niv.1 -Petitsuisse.: Puigcerda [Principado de Cataluña] Niv.0
Llista de naixements (1): - Jaucar93 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Niv.0
Llista d'eradicats (3): - Leix : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Niv.0 - Alex99 : Puigcerdà [Principado de Cataluña] Niv.0 - Ingrid_cortes: Puigcerdà [Principado de Cataluña] Niv.1
Estrangers(5): Tocavents Gerona Principado de Cataluña Corvelli Tarragona Principado de Cataluña Navegante Tortosa Principado de Cataluña Simon_delenna Urgel Principado de Cataluña Kargolh Vic Principado de Cataluña
Grups:
# Cos d'armes de Noegar - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Jopapa - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Xas - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Peixet - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Arnau_el_gran - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Rocafort - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Yuri_gagarin - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Maia.. - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Eudi - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Didac - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Otger - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Aspek - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Rhiannon - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Juditas - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Freebird - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Pajuly - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Joanmoliner - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Davidpoch - Admissió lliure - Uneix-te # Batalló de Ignius - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Rdkarls - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Gavinet - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Escalayer - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Unberto - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Xumi - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Pbc4 - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Molsa - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Oleguer6 - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Lauran - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Violant - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Comtemarc - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Victor_balaguer - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Diafebus - Sota autorització - Sol·licita unir-vos # Cos d'armes de Lunablava - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Dani_el_rey - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Tazthor, Pastorius, Nya, William_i, Therak - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Kargolh - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Med69 - Admissió lliure - Uneix-te # Cos d'armes de Txi - Admissió lliure - Uneix-te # Batalló de Floreta, Tocavents - Admissió lliure -
Observacions: Desprès de la dimissió/destitució de Ignius hem veig obligat a fer el informe fora de la setmana que hem pertoca. He marcat el color verd en el meu grup al ser policia i he marcat el color vermell en la persona de n'ha Floreta al tenir antecedents delictius.
Dani_el_rey, Tinent de Policia de Puigcerdà | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Puigcerdà | |
| |
| | | | Puigcerdà | |
|