Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes

Palacio de Pedralbes / Palau de Pedralbes
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  ForoForo  Últimas imágenesÚltimas imágenes  NormasNormas  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  Regnes RenaixentsRegnes Renaixents  Reinos RenacientesReinos Renacientes  

 

 Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Invitat
Invitat




Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Empty
MissatgeAssumpte: Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic   Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic EmptyDs Nov 14 2009, 12:53

Jo, Gregoryt de Malatesta, Prefecte de Mariscals del Principat de Catalunya, davant la renuncia de Ferran29 del seu càrrec del policia, obro convocatòria per a 1 plaça de Policia a la ciutat de Vic. Tot aquell ciutadà de Vic que ho desitgi ha de deixar la seva sol•licitud en aquesta oficina. D'entre les sol•licituds entregades s'escollirà el policia.

El plaç de presentació de sol•licituds acabarà el dia 18 de novembre a les 00h. En cas de no haver rebut sol•licituds s'ampliarà el plaç establert 24h més o fins a ocupar la plaça.

A Lleida, 15 de novembre de 1457.

Gregoryt de Malatesta
Prefecte de Mariscals del Principat de Catalunya
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic   Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic EmptyDj Nov 26 2009, 06:20

S'amplia aquest convocatòria fins a ocupar la plaça.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Empty
MissatgeAssumpte: Plaça de policia a Vic   Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic EmptyDc Des 02 2009, 10:25

En dic Redsonja, vodria accedir a la plaça de policia de Vic, la Belit m'ha informat dels deures de la plaça
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic   Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic EmptyDs Des 05 2009, 00:51

S'està estudiant el cas.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic   Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic EmptyDs Des 05 2009, 06:54

Estic a l'espera de les vostres notices, aniré passat per aquí, gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic   Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic EmptyDl Des 07 2009, 09:40

Am dic Roberiin, M'agradaria accedir al carrec recomanat per en Oceanhero i també l'Elatar am va dir de postular-me. Ja tinc una idea de quina es la meva tasca, però la puriol ja m'hu acabarà de explicar.

Salutacions, Roberiin
Tornar a dalt Ir abajo
bukuku
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 157
Edad : 30
Fecha de inscripción : 02/11/2009

Hoja de personaje
Salut:
Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Left_bar_bleue1/1Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Empty_bar_bleue  (1/1)
Poder:
Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Left_bar_bleue0/0Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Empty_bar_bleue  (0/0)
Dinero:
Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Left_bar_bleue0/0Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Empty_bar_bleue  (0/0)

Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic   Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic EmptyDg Des 20 2009, 08:40

acceptats tots dos

att bukuku
prefecte de mariscals de catalunya
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic   Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic EmptyDg Gen 03 2010, 23:07

Lamento haver trigat una mica en respondre, pero he estat en retir per les festes, ara ja estic en actiu de nou.

Lamento la tardanza en responder, pero he estado en retiro por las vacaciones, ya estoy en activo de nuevo.
Tornar a dalt Ir abajo
bukuku
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 157
Edad : 30
Fecha de inscripción : 02/11/2009

Hoja de personaje
Salut:
Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Left_bar_bleue1/1Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Empty_bar_bleue  (1/1)
Poder:
Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Left_bar_bleue0/0Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Empty_bar_bleue  (0/0)
Dinero:
Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Left_bar_bleue0/0Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Empty_bar_bleue  (0/0)

Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic   Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic EmptyDc Gen 06 2010, 22:59

En acta de que ni redsonja ni roberiin man preguntat ke fer, els hi enviat misatges i no ma respos, us llevo del vostres carrecs i obro de nou la convocatoria de policia per a Vic
Tornar a dalt Ir abajo
Elatar
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 327
Edad : 44
Fecha de inscripción : 26/09/2009

Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic   Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic EmptyDc Gen 06 2010, 23:10

Bon dia, m'he torno a presentar a policia de Vic ja que he estat ausent amb l'exercit i cuestions IG, i vull seguir servint la meva ciutat, salut
Tornar a dalt Ir abajo
bukuku
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 157
Edad : 30
Fecha de inscripción : 02/11/2009

Hoja de personaje
Salut:
Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Left_bar_bleue1/1Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Empty_bar_bleue  (1/1)
Poder:
Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Left_bar_bleue0/0Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Empty_bar_bleue  (0/0)
Dinero:
Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Left_bar_bleue0/0Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Empty_bar_bleue  (0/0)

Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic   Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic EmptyDc Gen 06 2010, 23:19

oks dons per la present et declaro policia de Vic
i Per la present declaro a sra. puriol tinent de vic
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic   Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Vic
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Nova Convocatòria per 1 plaça de Policia a Lleida
» Convocatòria 1 plaça policia/Convocatoria 1 plaza policía
» 3a convocatoria per plaça de policia a Vic
» [Policia] Convocatòria per una plaça
» Convocatòria d'una plaça per a Policia de Vic

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes  :: Taulell d'Anuncis :: Convocatòries Públiques / Convocatorias Públicas :: Vic-
Canviar a: