RosieF Miembro
Cantidad de envíos : 744 Edad : 109 Fecha de inscripción : 12/05/2007
| Assumpte: Convocatoria elecció de síndic set 1458. Dc Set 15 2010, 01:49 | |
| En virtut del que estableix l'Estatut de les Corts en aquest punt: - Cita :
Per la seva banda, el president de l'última sessió que hagi tingut lloc en les corts, exposarà en el tauler d'anuncis de les Corts que dóna començament el procediment per a l'elecció i designació de síndics del Braç del poble. En l'anunci han d'especificar-se les condicions i terminis que s’han de respectar i el dia i l'hora en què es donarà per finalitzat cada termini ****. Per tant, procedeixo a obrir el plaç per a que els ciutadans que acompleixin els requisits puguin presentar la seva candidatura. Recordo a tots els interesats que els requisits per a ser síndic pel braç del poble son els següents: - Cita :
Condicions per ser Síndic
Generals
a) Ser camperol, tenir un ofici o ser estudiant universitari. * b) No ocupar al moment de la seva designació com a Síndic cap d'aquests càrrecs en la funció pública: Consellers, Tribú o Jutges del Tribunal d'Apel•lació. c) Ser ciutadà de la ciutat on es presenta i haver residit dins del Territori del Principat durant els 3 mesos anteriors a la seva candidatura.** d) No estar al servei d'altres països : exèrcit, diplomàcia, govern, corts… i) No haver estat condemnat per traïció o alta traïció en els últims tres mesos. El plaç per a presentar candidatures serà de dos dies, en virtut del que estableix l'Estatut de les Corts a aquest punt: - Cita :
Durant els dos dies següents a la publicació en les Corts , els ciutadans que compleixin els requisits exigits podran presentar la seva candidatura en el mateix tauler d'anuncis, en el lloc designat per a cada ciutat *****
Per tant, el plaç per a presentar candidatures és aquest: 15/sept 14:48 a 17/sept 14:48. | |
|
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458. Dj Set 16 2010, 10:58 | |
| Jo, Astrigun, actual Síndic de Vic, em torno a presentar com a síndic.
P.D: Sort que al lloc on estic visquent ara m'han restablert el wifi i em va bé, sino em quedu sense veure aquest post jajaja. |
|
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458. Ds Set 18 2010, 23:27 | |
| - Cita :
- Jo, Heents d'Entença i Montpellier, actual alcalde de la ciutat de Vic faig esment que Astrigun compleix tots els requisits per a presentar-se Síndic per a la nostra ciutat. Així doncs, sent Astrigun l'únic candidat a ocupar aquest càrrec, jo Heents d'Entença i Montpellier, dictamino que Astrigun és el nou Síndic per a la Ciutat de Vic sense necessitat de passar per votacions.
Fet a Vic el 18 de Setembre de 1458.
Heents d'Entença i Montpellier, Alcalde de Vic |
|
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458. Dt Set 21 2010, 09:59 | |
| |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458. | |
| |
|