Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes

Palacio de Pedralbes / Palau de Pedralbes
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  ForoForo  Últimas imágenesÚltimas imágenes  NormasNormas  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  Regnes RenaixentsRegnes Renaixents  Reinos RenacientesReinos Renacientes  

 

 Convocatoria elecció de síndic set 1458.

Ir abajo 
+8
Tinzu
Vilaragut
trascad
olegarius
Georgina95
McKINLEY
Violant
RosieF
12 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
RosieF
Miembro
Miembro
RosieF


Cantidad de envíos : 744
Edad : 108
Fecha de inscripción : 12/05/2007

Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. EmptyDc Set 15 2010, 01:50

En virtut del que estableix l'Estatut de les Corts en aquest punt:

Cita :

Per la seva banda, el president de l'última sessió que hagi tingut lloc en les corts, exposarà en el tauler d'anuncis de les Corts que dóna començament el procediment per a l'elecció i designació de síndics del Braç del poble. En l'anunci han d'especificar-se les condicions i terminis que s’han de respectar i el dia i l'hora en què es donarà per finalitzat cada termini ****.

Per tant, procedeixo a obrir el plaç per a que els ciutadans que acompleixin els requisits puguin presentar la seva candidatura. Recordo a tots els interesats que els requisits per a ser síndic pel braç del poble son els següents:

Cita :

Condicions per ser Síndic

Generals

a) Ser camperol, tenir un ofici o ser estudiant universitari. *
b) No ocupar al moment de la seva designació com a Síndic cap d'aquests càrrecs en la funció pública: Consellers, Tribú o Jutges del Tribunal d'Apel•lació.
c) Ser ciutadà de la ciutat on es presenta i haver residit dins del Territori del Principat durant els 3 mesos anteriors a la seva candidatura.**
d) No estar al servei d'altres països : exèrcit, diplomàcia, govern, corts…
i) No haver estat condemnat per traïció o alta traïció en els últims tres mesos.

El plaç per a presentar candidatures serà de dos dies, en virtut del que estableix l'Estatut de les Corts a aquest punt:

Cita :

Durant els dos dies següents a la publicació en les Corts , els ciutadans que compleixin els requisits exigits podran presentar la seva candidatura en el mateix tauler d'anuncis, en el lloc designat per a cada ciutat *****

Per tant, el plaç per a presentar candidatures és aquest: 15/sept 14:50 a 17/sept 14:50.


Editat per darrera vegada per RosieF el Dc Set 15 2010, 02:51, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Violant
Conseller@/Consejer@
Conseller@/Consejer@
Violant


Cantidad de envíos : 666
Edad : 111
Fecha de inscripción : 06/03/2010

Hoja de personaje
Salut:
Convocatoria elecció de síndic set 1458. Left_bar_bleue1/1Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty_bar_bleue  (1/1)
Poder:
Convocatoria elecció de síndic set 1458. Left_bar_bleue0/0Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty_bar_bleue  (0/0)
Dinero:
Convocatoria elecció de síndic set 1458. Left_bar_bleue0/0Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty_bar_bleue  (0/0)

Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. EmptyDc Set 15 2010, 02:48

Presento formalment la meva candidatura per a síndic de Puigcerdà

NOm: VIolant
NIvell: 2, carnissera d'ofici
Ciutat de residència: Puigcerdà
Fa més de 3 mesos que resideixo al principat
NO estic al servei d'altres països
No tinc cap antecedent de condemna per traició o alta traició
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. EmptyDj Set 16 2010, 22:34

Jo també em presento per a síndic de Puig.

Em dic Gavinet, sóc universitari, resident a Puigcerdà des de fa més de tres mesos. No estic al servei de cap altre país ni tampoc ostento cap càrrec incompatible. Tampoc tinc antecedents.

Tornar a dalt Ir abajo
McKINLEY
Conseller@/Consejer@
Conseller@/Consejer@



Cantidad de envíos : 220
Edad : 31
Fecha de inscripción : 27/02/2009

Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. EmptyDs Set 18 2010, 02:07

Yo McKINLEY d'Entença i Montpellier, Alcalde de la ciutat de Puigcerdà.

Confirmo que Violant, cumple con todo los requisitos para ser elegible como sindico de la ciudad.

Igualmente, confirmo que Gavinet es, también, elegible.

Puigcerdà, siendo las 15:00 horas del dia 18 de septiembre de 1458.

Se abren las votaciones.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgina95
Conseller@/Consejer@
Conseller@/Consejer@



Cantidad de envíos : 109
Edad : 29
Fecha de inscripción : 24/12/2009

Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. EmptyDs Set 18 2010, 02:39

Violant, tens el meu vot


sort als dos!!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. EmptyDs Set 18 2010, 03:03

McKINLEY escrigué:
Yo McKINLEY d'Entença i Montpellier, Alcalde de la ciutat de Puigcerdà.

Confirmo que Violant, cumple con todo los requisitos para ser elegible como sindico de la ciudad.

Igualmente, confirmo que Gavinet es, también, elegible.

Puigcerdà, siendo las 15:00 horas del dia 18 de septiembre de 1458.

Se abren las votaciones.

Quin és el termini per a votar? no ho veig especificat

Cita :
Per la seva banda, el president de l'última sessió que hagi tingut lloc en les corts, exposarà en el tauler d'anuncis de les Corts que dóna començament el procediment per a l'elecció i designació de síndics del Braç del poble. En l'anunci han d'especificar-se les condicions i terminis que s’han de respectar i el dia i l'hora en què es donarà per finalitzat cada termini ****.

Durant els dos dies següents a la publicació en les Corts , els ciutadans que compleixin els requisits exigits podran presentar la seva candidatura en el mateix tauler d'anuncis, en el lloc designat per a cada ciutat *****

Una vegada complert aquest termini l'alcalde procedirà a donar l'inici de la votació a mà alçada per part dels ciutadans, la qual, al seu torn, tindrà una durada de dos dies ******.

Solament seran comptabilitzats els vots dels residents de la ciutat que compleixin els següents requisits:

a) Ser resident de la ciutat i major d'edat*, **
b) No estar al servei d'altres països : exèrcit, diplomàcia, govern, corts…

Una vegada finalitzat el termini , l'alcalde ha de comptabilitzar tots els vots emesos, per decidir quin candidat ha estat triat.

El dinovè dia dels mesos gener, març, maig, juliol, setembre, i novembre, l'alcalde haurà de comunicar el nomenament de la persona triada per la ciutat i que serà la representant en les Corts Catalans durant el proper període; el nomenament haurà de ser publicat en el tauler d'anuncis oficial de les Corts i en la plaça de la seva ciutat.

La presentació de candidats va acabar ahir dia 17, i els vilatans en teoria podien votar fins demà dia 19. Ara bé... l'alcalde ha obert votacions avui dia 18, per tant haurien d'acabar el dia 20, no? Però és clar... segons l'estatut el dinovè dia del mes l'alcalde ha de comunicar qui ha estat l'elegit (o això és el que jo entenc). I ara què passarà?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. EmptyDs Set 18 2010, 03:13

Bones, voto per Violant.
Tornar a dalt Ir abajo
olegarius
Conseller@/Consejer@
Conseller@/Consejer@
olegarius


Cantidad de envíos : 196
Edad : 28
Ubicació : Història
Fecha de inscripción : 31/10/2009

Hoja de personaje
Salut:
Convocatoria elecció de síndic set 1458. Left_bar_bleue1/1Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty_bar_bleue  (1/1)
Poder:
Convocatoria elecció de síndic set 1458. Left_bar_bleue0/0Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty_bar_bleue  (0/0)
Dinero:
Convocatoria elecció de síndic set 1458. Left_bar_bleue0/0Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty_bar_bleue  (0/0)

Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. EmptyDs Set 18 2010, 03:33

Molt bona tarda, el meu vot és per na Violant per què pugui representar la vila de Puigcerdà a les Corts. El meu veritable nom és oleguer6
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. EmptyDs Set 18 2010, 04:29

Jo, capitàenciam, atorgo el meu vot a VIOLANT.
Tornar a dalt Ir abajo
trascad
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 119
Edad : 87
Fecha de inscripción : 01/04/2009

Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. EmptyDs Set 18 2010, 04:53

Se que tots dos ho fareu molt bé com a Síndics, de fet ja ho heu demostrat en escreix, però no puce star més en desacord amb el nou sistema d’elecció, donat que atenta contra la llibertat de molts ceretans i ceretanes, doncs haver-se celebrat com és lo habitual, haguessin anat a votar.

Estaria d’acord si les votacions de Pedralbes fossin per la gent que estem al front i s’hagués habilitat també un fil en la Nau de Puigcerdà pels ciutadans que no entren en fils externs, però em dona la sensació que aquest nou sistema té altres intencions.

Sinó m’equivoco, el Síndic es el representant del poble per tant considero i es la meva opinió, que és en la Nau de Puigcerdà on s’han de dur a terme les eleccions, i no en la seu del Govern.

És a la Nau de Puigcerdà on la gent ha d’expressar la seva voluntat i els externs s’haurien d’habilitar per les casos com aquests, on la gent que està al front pugui anar a votar també.

Es deure dels Ajuntaments i del Govern facilitar i no obstaculitzar la pràctica d'aquest, així que No exerciré el meu dret a vot.

De totes maneres i com només es la meva opinió...sort a tots dos.

Trascad, ciutadà de Puigcerdà.


"Els enemics de Catalunya sempre han estat enemics de la llibertat" (Lluís Companys)
Tornar a dalt Ir abajo
Vilaragut
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 389
Edad : 56
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. EmptyDs Set 18 2010, 05:40


Jo done el meu vot a Violant. Salut i sort!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. EmptyDs Set 18 2010, 05:46

Bones, soc Patrici i el meu vot és per a Violant.

Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
Violant
Conseller@/Consejer@
Conseller@/Consejer@
Violant


Cantidad de envíos : 666
Edad : 111
Fecha de inscripción : 06/03/2010

Hoja de personaje
Salut:
Convocatoria elecció de síndic set 1458. Left_bar_bleue1/1Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty_bar_bleue  (1/1)
Poder:
Convocatoria elecció de síndic set 1458. Left_bar_bleue0/0Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty_bar_bleue  (0/0)
Dinero:
Convocatoria elecció de síndic set 1458. Left_bar_bleue0/0Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty_bar_bleue  (0/0)

Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. EmptyDs Set 18 2010, 05:52

Per mi el termini s'ha d'acabar el dia 20 a les 15 hores, per donar el temps de 48 hores a tots els vilatans per votar, encara que això suposi no poder fer la designació fins el dia 20. És a dir ha de prevaldre el dret dels ciutadans a escollir el seu representant.

De tota manera, atès que això pot tenir diverses interpretacions com molt bé ha fet notar la Txi, demano a l'altre contrincant, en Gavinet, que es pronunciï com jo en aquest mateix fil si està d'acord amb què el termini s'acabi el dia 20 a les 15 hores
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. EmptyDs Set 18 2010, 06:02

Violant escrigué:
Per mi el termini s'ha d'acabar el dia 20 a les 15 hores, per donar el temps de 48 hores a tots els vilatans per votar, encara que això suposi no poder fer la designació fins el dia 20. És a dir ha de prevaldre el dret dels ciutadans a escollir el seu representant.

De tota manera, atès que això pot tenir diverses interpretacions com molt bé ha fet notar la Txi, demano a l'altre contrincant, en Gavinet, que es pronunciï com jo en aquest mateix fil si està d'acord amb què el termini s'acabi el dia 20 a les 15 hores

Gràcies per passar-te per aquí Violant, però crec que si ho fem d'aquesta manera (a part que no tenim les competències per a decidir-ho) estem trencant el concordat que s'acaba de modificar precisament perquè no passin aquestes coses.

Qui és l'encarregat de controlar tot això?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. EmptyDs Set 18 2010, 06:25

Sempre estem igual amb aquestes eleccions... (només ens passa a Puig això?)

Violant, jo també penso que han d'acabar 48 hores després de la validació de l'alcalde, el dia 20 a les 15 , però també crec que els candidats hauríem de quedar més al marge de les interpretacions, no fos cas... Però ja que hi som... també volia dir que el termini d'aquest fil hauria de conicidir amb el de la nau o si no ens tornarem bojos.

Txi, l'encarregat de controlar la votació entenc que és l'alcalde.

Finalment, Trascad, jo també preferiria que les votacions es fessin a la nau i deixar aquest fil per als que sou fora. Tinc la sensació que aquest canvi s'ha fet amb precipitació i no se n'ha parlat prou. D'entrada, estaria bé plantejar a cada nau si vol aquest sistema, ja que cada vila té maneres de fer diferents.

Espero que aquests comentaris es tinguin en compte a les Corts si s'ha de revisar l'estatut.
Tornar a dalt Ir abajo
Violant
Conseller@/Consejer@
Conseller@/Consejer@
Violant


Cantidad de envíos : 666
Edad : 111
Fecha de inscripción : 06/03/2010

Hoja de personaje
Salut:
Convocatoria elecció de síndic set 1458. Left_bar_bleue1/1Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty_bar_bleue  (1/1)
Poder:
Convocatoria elecció de síndic set 1458. Left_bar_bleue0/0Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty_bar_bleue  (0/0)
Dinero:
Convocatoria elecció de síndic set 1458. Left_bar_bleue0/0Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty_bar_bleue  (0/0)

Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. EmptyDs Set 18 2010, 06:34

gavinet escrigué:
Sempre estem igual amb aquestes eleccions... (només ens passa a Puig això?)

Violant, jo també penso que han d'acabar 48 hores després de la validació de l'alcalde, el dia 20 a les 15 , però també crec que els candidats hauríem de quedar més al marge de les interpretacions, no fos cas... Però ja que hi som... també volia dir que el termini d'aquest fil hauria de conicidir amb el de la nau o si no ens tornarem bojos.

Txi, l'encarregat de controlar la votació entenc que és l'alcalde.

Finalment, Trascad, jo també preferiria que les votacions es fessin a la nau i deixar aquest fil per als que sou fora. Tinc la sensació que aquest canvi s'ha fet amb precipitació i no se n'ha parlat prou. D'entrada, estaria bé plantejar a cada nau si vol aquest sistema, ja que cada vila té maneres de fer diferents.

Espero que aquests comentaris es tinguin en compte a les Corts si s'ha de revisar l'estatut.

Doncs sí, Gavi, només passa a Puig això Sad, deuen ser els aires de muntanya.
Pel que fa a la idoneïtat del canvi d'estatut, el temps ho dirà però no crec que en aquest fil s'hagi de parlar aquest tema i en tot cas correspon als síndics valorar-ho. El que sí que et puc dir és que no ha estat un canvi precipitat.
Em congratulo que estiguem d'acord amb el termini. No tot han de ser discrepàncies Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Tinzu
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 75
Edad : 44
Fecha de inscripción : 15/09/2010

Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. EmptyDs Set 18 2010, 07:34

Jo en Tinzu, dono el meu vot a Na Violant.
Tornar a dalt Ir abajo
Balltor
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 4
Edad : 33
Fecha de inscripción : 18/09/2010

Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. EmptyDs Set 18 2010, 07:59

Voto per Violant.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. EmptyDs Set 18 2010, 08:18

Voto per la Violant, que ho està fent prou bé!

Tannit
Tornar a dalt Ir abajo
Invitado
Invitat




Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. EmptyDs Set 18 2010, 19:19

Bon dia!

Voto per Na Violant.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. EmptyDs Set 18 2010, 20:24

Hola,

Voto per Violant!

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. EmptyDg Set 19 2010, 00:46

Així tots seguirem fent com si no hagués passat res?? Shocked

ens saltem l'estatut i ens quedem tan amples? Convocatoria elecció de síndic set 1458. 857277
Tornar a dalt Ir abajo
Comtemarc
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 135
Edad : 52
Fecha de inscripción : 19/09/2010

Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. EmptyDg Set 19 2010, 02:32

Dono el meu vot a Na Violant.
Tornar a dalt Ir abajo
RosieF
Miembro
Miembro
RosieF


Cantidad de envíos : 744
Edad : 108
Fecha de inscripción : 12/05/2007

Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. EmptyDg Set 19 2010, 03:58


txi escrigué:

Qui és l'encarregat de controlar tot això?

txi escrigué:
Així tots seguirem fent com si no hagués passat res?? Shocked

ens saltem l'estatut i ens quedem tan amples? Convocatoria elecció de síndic set 1458. 857277

Doncs com imagino que algú ha de decidir i com al reformar l'Estatut no vam pensar en aquesta posibilitat i com jo vaig ser qui va obrir el proceso, doncs em dono a mi mateixa el dret a decidir per a solucionar aquest problema. I com els dos candidats, na Violant i el Gavinet, estàn d'acord en que el plaç ha de ser 48 hores, solicito a l'alcalde de Puigcerdà que tingui en compte els vots emesos durant tot aquest period de temps.

Evidentement, aquest és un cas extraordinari, però també s'ha d'entendre que les persones poden tenir problemes que imposibiliten que es puguin cumplir els procediments de manera literal. I també entenc que la questió és solucionar el problema de la manera més fàcil. I que aquesta és la forma menys complicada de fer-ho. I que l'important és que Puigcerdà pugui tenir síndic. La resta, sobra.

I ja com apunt personal: em sembla una falta de respeto discutir a aquest lloc com vam fer la reforma de l'Estatut. Em sembla que els sìndics que vam treballar en ell, ho vam intentar fer de la millor manera possible. La sala de reunions de les Corts Catalans és una sala pública, on tothom pot escoltar el que diem i fer sugerencies al sìndic de la seva vila. O proposar questions directament a les Corts. Si ningú ho va fer al seu moment, em sembla que aquest no és el moment de fer-ho. Quan començi el nou period de sessions, estic segura que el sìndic de Puigcerdà, ja sigui la Violant o el Gavinet, estarà encantat de rebre totes aquestes sugerencies per modificar l'Estatut si cal.

Per tant, demano una mica de respecte per aquesta institucions. Gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. EmptyDg Set 19 2010, 04:10

RosieF escrigué:


I ja com apunt personal: em sembla una falta de respeto discutir a aquest lloc com vam fer la reforma de l'Estatut. Em sembla que els sìndics que vam treballar en ell, ho vam intentar fer de la millor manera possible. La sala de reunions de les Corts Catalans és una sala pública, on tothom pot escoltar el que diem i fer sugerencies al sìndic de la seva vila. O proposar questions directament a les Corts. Si ningú ho va fer al seu moment, em sembla que aquest no és el moment de fer-ho. Quan començi el nou period de sessions, estic segura que el sìndic de Puigcerdà, ja sigui la Violant o el Gavinet, estarà encantat de rebre totes aquestes sugerencies per modificar l'Estatut si cal.

Per tant, demano una mica de respecte per aquesta institucions. Gràcies.

La Txi ha manifestat el que pensa, i no crec en cap cas una falta de respecte sinó una crítica constructiva per tal de poder corregir aquests errors, perquè si no sempre s'acaba fent el que interessa, oi?!

Recordo quan jo vaig ser alcaldessa, la muntanya que em van fer per un gra de sorra, però per això no passa res, esclar. Doncs bé, si sempre ens trobem amb el mateix problema, serà que seguim errant amb les mateixes coses, no? Doncs potser seria moment de canviar-les.

Ja que hi som, jo també demano una mica de respecte cap a les persones, eh! Perquè he mirat altres processos i crec que no fa falta tampoc parlar com s'ha parlat a d'altre gent, com el Belerofonte mateix. Gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Convocatoria elecció de síndic set 1458.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Convocatoria elecció de síndic set 1458.
» Convocatoria elecció Síndic Maig de 1460
» Convocatoria elecció síndic març 1460
» Convocatoria elecció sindic març 1459.
» Convocatoria elecció síndic març 1460

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes  :: Taulell d'Anuncis :: Convocatòries Públiques / Convocatorias Públicas :: Puigcerdà-
Canviar a: