Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes

Palacio de Pedralbes / Palau de Pedralbes
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  ForoForo  Últimas imágenesÚltimas imágenes  NormasNormas  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  Regnes RenaixentsRegnes Renaixents  Reinos RenacientesReinos Renacientes  

 

 Convocatòria de plaça de Policia

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
ferran29
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 1257
Edad : 111
Fecha de inscripción : 20/09/2008

Hoja de personaje
Salut:
Convocatòria de plaça de Policia Left_bar_bleue100/100Convocatòria de plaça de Policia Empty_bar_bleue  (100/100)
Poder:
Convocatòria de plaça de Policia Left_bar_bleue100/100Convocatòria de plaça de Policia Empty_bar_bleue  (100/100)
Dinero:
Convocatòria de plaça de Policia Left_bar_bleue100/100Convocatòria de plaça de Policia Empty_bar_bleue  (100/100)

Convocatòria de plaça de Policia Empty
MissatgeAssumpte: Convocatòria de plaça de Policia   Convocatòria de plaça de Policia EmptyDt Ago 16 2011, 10:28

Cita :
Jo, Ferran de Montpedrós, actual Prefecte de Mariscals del Principat de Catalunya, obro convocatòria, avui dia 16 d'Agost, per a una plaça de Policia a la ciutat de Puigcerdà.

D'acord amb l'estatut policial de Catalunya, es pot presentar tot ciutadà de Puigcerdà que ho desitgi deixant la seva sol·licitud en aquesta oficina. Després que el plaç finalitzi s'escollirà el policia.

El plaç de presentació de les sol·licituds tindrà com a dia limit el 19 d'Agost a les 00:00 hores. Si es dóna el cas de no haver rebut cap sol·licitud s'ampliarà el plaç establert 24h més o fins a ocupar les places.

Com a requisits minims es demana:
- Nivell 1
- Residència a la ciutat de Puigcerdà

La Prefectura es reserva el dret de declarar la convocatòria deserta.

Vic, 16 d'Agost de 1459.

Ferran de Montpedrós,
Prefecte de Mariscals del Principat de Catalunya
Tornar a dalt Ir abajo
Comtemarc
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 135
Edad : 52
Fecha de inscripción : 19/09/2010

Convocatòria de plaça de Policia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria de plaça de Policia   Convocatòria de plaça de Policia EmptyDv Set 02 2011, 11:55

Presento la meva candidatura per a la plaça de policia a la ciutat de Puigcerdà.
El meu nom IG és Comtemarc i sóc nivell 2.
Visc a Puigcerdà des que vaig néixer, fa 3 anys.
He estat Fiscal del Principat de Catalunya aquesta passada legislatura (juliol-agost 1459).
Tornar a dalt Ir abajo
 
Convocatòria de plaça de Policia
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes  :: Taulell d'Anuncis :: Convocatòries Públiques / Convocatorias Públicas :: Puigcerdà-
Canviar a: