Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes

Palacio de Pedralbes / Palau de Pedralbes
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  ForoForo  Últimas imágenesÚltimas imágenes  NormasNormas  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  Regnes RenaixentsRegnes Renaixents  Reinos RenacientesReinos Renacientes  

 

 El tauler de preus

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Vilaragut
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 389
Edad : 56
Fecha de inscripción : 13/09/2010

El tauler de preus Empty
MissatgeAssumpte: El tauler de preus   El tauler de preus EmptyDt Nov 29 2011, 03:13

Mmmm...no sé si toca ací, si no fóra el cas que algun admin amable ho canvie.

Al gra: Potser seria cosa de revisar el tauler de preus de compra del Govern, perquè almenys en el que respecta a les pells, les teniu a 15...i això és el preu mínim! Ja m'explicareu quin alcalde guanya res en vendre-vos pells a preu mínim...

I per cert, teniu el preu de compra de la llana a 12! Luca, no me la intentes colar en ofertar-me compra a 11 (el preu de compra automàtica) que t'he pillat! Very Happy

Ara que es van a posar impostos, seria el moment de remirar-lo de dalt a baix, no trobeu? oh Equip Econòmic del Principat?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




El tauler de preus Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tauler de preus   El tauler de preus EmptyDt Nov 29 2011, 03:25

Tot és culpa de la menestralia!!!! lol! bromaaaa, és bromaaaaa .... El tauler de preus 780932

El tema de la llana, hi han ajuntaments que la venen a 11, jo et busco compradors que estiguin disposats a pagar 12. Les pells idem, les compren a 15, 15,5 i 16 a vegades, depén.

No sé res dels impostos jocolor a banda de la taula de percentatges que LM està pensant en posar, que han pasat al partit Pirata i que se suposa que estan aprobant. Donat que és quelcom que no s'ha compartit amb l'altre partit de l'oposició, jo no participaré en cap debat referent a aquests impostos, i quan es publiquin o es facin efectius, així ho diré.

De totes formes ho comentem, lo dels preus, aquí ja em va bé. O si vols ho podem portar al FO, cap problema geek

Gràcies super Vila.
Tornar a dalt Ir abajo
Elatar
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 327
Edad : 44
Fecha de inscripción : 26/09/2009

El tauler de preus Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tauler de preus   El tauler de preus EmptyDt Nov 29 2011, 03:35

S'hauria de revisar el taulell de preus del cdc Razz be es per alcaldes nomes i es aproximat Wink sobre lo de les taxes jo estic esperant q m'he digueu alguna cosa XD salut cracks
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




El tauler de preus Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tauler de preus   El tauler de preus EmptyDt Nov 29 2011, 03:46

Elatar escrigué:
S'hauria de revisar el taulell de preus del cdc Razz be es per alcaldes nomes i es aproximat Wink sobre lo de les taxes jo estic esperant q m'he digueu alguna cosa XD salut cracks

Ja ho saps que no participaré mentre no es comparteixi amb tots els votants catalans, o el que és el mateix, amb tots els grups. Jo li paso als meus companys, ja els he pasat, però no diré ni pio al respecte mentre no tingui la informació TOTHOM.

Entenc que quan ho vulgueu anunciar, digueu que ho signa l'equip econòmic, però hauré d'informar de que està aprobat per tots excepte el CdC.

Sí, igual cal revisar la llista de preus ... obro fil al FO per tal de debatre el tema amb alcaldes i productors.
Tornar a dalt Ir abajo
Vilaragut
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 389
Edad : 56
Fecha de inscripción : 13/09/2010

El tauler de preus Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tauler de preus   El tauler de preus EmptyDt Nov 29 2011, 05:25

El tema no és a quin preu comprem els alcaldes les pells, que per nassos ha de ser mínim 15 perquè eixe és el preu mínim ig, sinò a quin preu ens les compreu vosaltres., que això sí és rp.

Si ho feu a 15 tal com assenyala el tauler, els alcaldes no guanyem res en la compravenda, ja que comprem les pells com a mínim a 15 i a 15 us les hem de vendre. Si algú en ven, serà en tot cas només pel consol de vore desaparéixer les pells del mercat, com vaig fer jo amb les escales que li vaig vendre a Casp via cdc només per a deixar de vore-les Very Happy

Jo no conec tots els preus mínims ig, però crec que no passa només amb les pells (em sona que també amb les carcasses de porc, però no em feu massa cas). No sé si cal un debat al FO per a això, igual sols caldria una revisió de tots els preus per la vostra banda per a que els preus de compra del tauler no coincidira amb els preus mínims de venda ig.

Respecta a la llana, el preu del tauler és a 12, cosa que em sembla bé. El que ja no em sembla tan bé és que m'oferteu comprar-me-la a 11, perquè eixe és el preu de compra automàtica dels ajuntaments ig també, amb la qual cosa tornem els alcaldes a no guanyar res.

Evidentment, si oferiu vendre pells i llana a 15 i 11 us ho van a comprar abans que si ho oferiu a 16 i 12, però eixe no és el cas, sinò que el tauler del cdc, que com diu Elatar és per a consellers i alcaldes, establisca un mínim de guanys per als ajuntaments (que ara no n'hi ha en el cas de les pells), encara que siga un mínim per la feina de fer els mandats, sense que això ocasione massa pèrdues al govern ni dispare els preus.

Potser s'hauria de mirar producte a producte, i tindre ja en compte el futur increment de preus a partir de la implementació dels impostos. Si us cal ajuda, podeu comptar amb mi, com supose que també amb la resta d'alcaldes.

Salut i perdó pel totxo!
Tornar a dalt Ir abajo
Elatar
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 327
Edad : 44
Fecha de inscripción : 26/09/2009

El tauler de preus Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tauler de preus   El tauler de preus EmptyDc Nov 30 2011, 02:06

El tema de posar taxes penso q es molt important, a lleida venen cada dia tot lo del mercat pq ve gent d'arago i els i fot els productes, no es q sigui dolent pero estan secs secs almenys ahir al lavabo no n'hi havia res de menjar de nivell 0, salut si no voleu dir la vostra opinio sobre la taula de taxes doncs malament LH per ara son oposicio passa en totes les democracies del mon sempre n'hi ha oposicio. si vols ho passo al fil dels consellers i q diguin la seva pero al cap i a la fi qui te q posar la taula som nosaltres l'equip economic...
Tornar a dalt Ir abajo
Vilaragut
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 389
Edad : 56
Fecha de inscripción : 13/09/2010

El tauler de preus Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tauler de preus   El tauler de preus EmptyDc Nov 30 2011, 02:12

A vore, puc posar cullerada? i si no puc la pose igual Laughing

Què tal si feu un projecte de tabla de taxes entre vosaltres dos i després la proposeu a la resta del consell a 'l'apartat del govern ací i al FO2? Una volta presentada s'avisa a tots els consellers per a que l'esmenen si cal i la voten, i festa.

No seria més fàcil així? Dic jo...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El tauler de preus Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tauler de preus   El tauler de preus Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
El tauler de preus
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes  :: Govern de la Generalitat :: Despatxos del Govern / Despachos del Gobierno :: Ala Económica / Ala Econòmica :: Despatx del Comissari de Comerç/Despacho del Comisario de Comercio-
Canviar a: