Procés entre Daphnia al Principado de Cataluña
Daphnia havíeu estat acusat de alta traïció..
S'ha dictat sentència.
Enunciat del veredicte.
L'acusat ha estat declarat culpable de alta traïció..
Jo, Mir Geribert d’Olèrdola, Honorable Jutge del Principat de Catalunya per la gràcia del poble català, disposo:
Tenint en compte que l’acusada ha violat provadament el Títol V en el seu article XXVI, lletra d) al transgredir el decret de grups de la Generalitat de Catalunya.
Tenint en compte que l’acusada és de nivell 1 i per tant ha de tenir constància de les lleis que regnen al nostre Principat.
Tenint en compte l’al•legació de la defensa.
Tenint en compte que l’acusada reconeix el delicte.
Tenint en compte que l’acusada va desfer el seu grup a instàncies de les autoritats del Principat.
Per tots els punts anteriorment esmentats dicto el següent veredicte:
L’acusada Daphnia és culpable de Traïció a Catalunya, i per tant és condemnada a pagar la suma de 10 escuts i a romandre 1 dia als calabossos. Espero que l’acusada s’adoni que la pena és mínima.
El seu delicte serà inscrit als registres palatins, i en cas de reincidència la pena seria augmentada.
Si no està d’acord amb la sentència li recordo que té 7 dies per recórrer davant del tribunal d’apel•lació.
Fet el XVI del X de l’any MCDLVI, per Mir Geribert d’Olèrdola.
[FRP] Torbarà la legislació catalana al fòrum oficial.
----------------------------
Yo, Mir Geribert d’Olèrdola, Honorable Juez del Principado de Catalunya por la gracia del pueblo catalan, dispongo:
Teniendo en cuenta que la acusada ha violado probadamente el Título V en su artículo XXVI, letra d) al incumplir el decreto de grupos de la Generalitat de Catalunya.
Teniendo en cuenta que la acusada es nivel 1 y debería conocer la legislación de nuestro Principado.
Teniendo en cuenta los alegatos de la defensa.
Teniendo en cuenta que la acusada deshizo el grupo a instancias de las autoridades del Principado.
Por todos los puntos anteriormente ya esmentados, dicto que:
La acusada Daphnia es culpable de Traición a Catalunya, y por lo tanto es condenada a pagar la suma de 10 escudos y a restar 1 dia en prisión. Espero que la acusada se de cuenta de que la pena es mínima.
Su delito será inscrito en los registros palatinos, y en caso de reincidencia la pena se vería aumentada.
Si no esta de acuerdo con la sentencia le recuerdo que tiene 7 días para recurrir ante el tribunal de apelación.
Hecho el XVI del X del año MCDLVI, por Mir Geribert d’Olèrdola.
[FRP] Encontrará la legislación catalana en el foro oficial
L'acusat ha estat condemnat a un pena de presó de 1 dies et à una multa de 10 escuts..
Acta de l'acusació.
La fiscalia del Principat de Catalunya acusa a Daphnia d’alta traïció al haver format part d'un grup armat estan en estat d'excepció i sense el permís de l’autoritat competent a la ciutat de de Tarragona. La fiscalia passa a fer declarar el Comandant dels Exèrcits del Principat de Catalunya, Dom Rocabertí de Peralada.
https://2img.net/r/ihimizer/img231/1303/grups1010et7.jpgNivell 1. Sense antecedents.
---------------------------------------
La fiscalia del Principado de Catalunya acusa a Daphnia de alta traición al haber formado parte de un grupo armado en estado de excepción y sin el permiso de la autoridad competente a la ciudad de Tarragona.
La fiscalia pide la declaración del Comandante de los Ejércitos del Principado de Catalunya, Dom Rocabertí de Peralada.
https://2img.net/r/ihimizer/img231/1303/grups1010et7.jpgNivel 1. Sin antecedentes.
Primer al·legat de la defensa.
Con todo respeto a mi acusador Goswintha y disculpen mi ignorancia ya que su servidora daphnia y psythica venimos viajando como gropo no agrecivo desde denia y al no haber otra ruta forsosamente tubimos que cruzar por tortosa tarragona y lerida pero solo como grupo en tortosa y tarragona ya que mi compañero se quedo para visitar a algunos amigos en tarragona y yo residire en fraga ya que tengo un amigo "charlitos" al cual visitare.
Y aprobechando mi falta; que como ustedes han visto, no tengo antesedentes, me podrian dar a conoser el o los reglamentos que tengo que leer para haserme conciente de que es lo que puedo y no haser ya que no sera la unica vez que cruse por aqui!!!
por su atencion gracias ya que mi falta sera de provecho para aquellos que me conosen y prevenirlos.
Al·legat de l'acusació.
La fiscalia pide atenuante a favor del acusado por haber readrezado la situación.
Darrer al·legat de la defensa.
L'interessat no s'ha presentat.
La defensa ha cridat en/na Psythica
L'acusació ha cridat en/na Rocabertí
Aquest és el vostre testimoni:
Estaba con el grupo d elos tercios de Tarragona, pero no fue con ellos a Tortosa, como si los demas del grupo, por tanto hizo caso a la edvertencia que les envie y pido por tanto indulgencia para este acusado
Tanca la finestra.