Procés entre Caribdis al Principado de CataluñaCaribdis havíeu estat acusat de estafa..
S'ha dictat sentència.
Enunciat del veredicte.L'acusat ha estat declarat culpable de estafa..
Jo, Ililtia de Balaguer, Honorable Jutgessa del Principat de Catalunya per la gràcia del poble català, disposo:
Tenint en compte que l’acusada ha violat provadament les ordenances municipals de Vic al vendre un producte per sobre dels preus que hi són marcats.
Tenint en compte que l’acusada reconeix el delicte.
Tenint en compte que l’acusada no té antecedents per casos similars d’estafa.
Dictamino el següent veredicte:
L’acusada Caribdis és culpable del delicte lleu d’estafa, i per tant és condemnada a pagar una multa de 8,50 escuts, essent 3,50 el marge de benefici il·legal obtingut i 5 el càstig que li imposo, segons dicta l’article XXVII del Codi Penal.
El seu delicte serà inscrit als registres palatins, i en cas de reincidència la pena seria augmentada.
Si no està d’acord amb la sentència li recordo que té 7 dies per recórrer davant del tribunal d’apel·lació.
Fet el XVIII del I de l’any MCDLVII, per Ililtia de Balaguer
--------------------------
Yo, Ililtia de Balaguer, Honorable Juez del Principado de Catalunya por la gracia del pueblo catalan, dispongo:
Teniendo en cuenta que la acusada ha violado probadamente la ordenanza municipal de Vic al vender un producto por encima de los precios que esta marca.
Teniendo en cuenta que la acusada reconoce el delito.
Teniendo en cuenta que la acusada no tiene antecedentes por casos similares de estafa.
Dicto el siguiente veredicto:
La acusada Caribdis es culpable del delito leve de estafa, y por lo tanto es condenada a pagar una multa de 8,50 escudos, siendo 3,50 el margen de beneficio ilegal y 5 el castigo que le impongo, según el artículo XXVII del Código Penal.
Su delito será inscrito en los registros palatinos, y en caso de reincidencia la pena se vería aumentada.
Si no esta de acuerdo con la sentencia le recuerdo que tiene 7 días para recurrir ante el tribunal de apelación.
Hecho el XVIII del I del año MCDLVII, por Ililtia de Balaguer.
L'acusat ha estat condemnat a una multa de 8 escuts..
Acta de l'acusació.La fiscalía del Principado de Catalunya acusa a la señora Caribdis por el delito de estafa y especulación.
Dicho acusado vendió 1 cuchillo por encima del precio máximo de esta población, además es nivel 0 y no puede producir estos materiales.
Pruebas:
https://2img.net/r/ihimizer/img530/8349/caribdisqk9.jpgNivel 3. Sin antecedentes
http://www.elsregnes.com/FichePersonnage.php?login=CaribdisPrimer al·legat de la defensa.Senyor,
Acato la meva culpabilitat, tot i que, en defensa meva, us diré que sóc una nouvinguda a la vila i que, en conseqüència, desconeixia la seva legislació, per la qual cosa no vaig actuar amb la intenció d'estafar ningú. Us prego que ho tingueu en compte en la vostra sentència.
Al·legat de l'acusació.L'interessat no s'ha presentat.
Darrer al·legat de la defensa.Una altra vegada torno a apel·lar a la vostra compassió, ja que el meu delicte no va ser fet amb mala intenció. Us prego que em perdoneu i us juro que mai més em tornareu a veure en aquesta sala.