Procés entre Awihou al Principado de Cataluña
Awihou havíeu estat acusat de estafa..
S'ha dictat sentència.Enunciat del veredicte.
L'acusat ha estat declarat culpable de estafa..Jo, Harney d�Alàsquer, Honorable Jutge del Principat de Catalunya per la gràcia del poble català, disposo:
Tenint en compte que l�acusat ha violat provadament l�article VIII del Títol I del Codi Penal de Catalunya sobre especulació
Tenint en compte que l�acusat és de nivell 3 i per tant ha de tenir constància de les lleis que regnen al nostre Principat.
Tenint en compte que l�acusat No té antecedents per casos similars d�especulació.
Tenint en compte que l�acusat reconeix el delicte.
Així com els testimonis escrits del propi acusat i del alcalde en qüestió.
I tenint en compte que no hi ha proves oficials que ho testifiquen,
Dictamino el següent veredicte:
L�acusada Awihou és culpable del delicte lleu d�especulació , i per tant, en substitució a una multa monetària, la condemno a treballar 3 dies a la mina de la seva ciutat, com a treball a la comunitat segons dicta l�article XXX, segon punt del Codi Penal.
I tal com diu l�article anteriorment citat, l�acusat Awihou, haurà de presentar cada dia, proves al Prefecte de Mariscals, on acrediti que està complint diàriament la seva feina, i una prova global al final dels 3 dies marcats de feina.
Se li imposa una multa de 1 escut simbòlic, per a que el judici quedi com a culpable.
Sentim les molèsties per aquesta part.
Se li recorda que en cas de no complir la sentència per treballs a la comunitat, una sentència que considerem fàcil de complir, se li obrirà un judici de Traïció tal com dicta l�article XXVI/d, sense possibilitats de complir una segona sentència en serveis a la comunitat
El seu delicte serà inscrit als registres palatins, i en cas de reincidència la pena seria augmentada.
Si no està d�acord amb la sentència li recordo que té 7 dies per recórrer davant del tribunal d�apel�lació.
Fet el XI del VIII de l�any MCDLVI, per Harney d�Alàsquer
Yo, Harney d�Alàsquer, Honorable Juez del Principado de Catalunya por la gracia del pueblo catalán, dispongo:
Teniendo en cuenta que la acusada ha violado provadament el artículo VIII del Título I del Código Penal de Catalunya sobre especulación.
Teniendo en cuenta que el acusado es de nivel 3 y que por tanto debería tener constancia de las leyes que rigen en nuestro principado.
Teniendo en cuenta que el acusado No tiene antecedentes penales, cosa que consideramos un atenuante.
Teniendo en cuenta que el acusado reconoce el delito.
Asi como los testimonios escritos del propio acusado y el alcalde en cuestión.
Y teniendo en cuenta que no hay pruevas oficiales,
Dictamino el siguiente veredicto:
La acusada Awihou es culpable del delito leve de especulación , y por lo tanto, en sustitución a una multa monetaria, la condeno a trabajar 3 días a la mina de su ciudad, como trabajo a la comunidad según cita el artículo XXX, segundo punto, del Código Penal.
Y tal y como dice el artículo anteriormente citado, la acusada Awihou, deberá presentar cada día, pruebas al Prefecto de Mariscals, dónde acredite que está cumpliendo diariamente su trabajo, y una prueba global al final de los 3 días marcados de trabajo.
Se le impone una multa monetaria de un escudo simbólico, para que el juicio quede como culpable. Sentimos las molestias por esa parte.
Se le recuerda que en caso de no cumplir la sentencia por trabajos a la comunidad, una sentencia que consideramos fácil de cumplir, se le abrirá un juicio de Traición tal y como dicta el artículo XXVI/d, sin posibilidades de cumplir una segunda sentencia en servicios a la comunidad
Su delito será inscrito a los registros palatinos, y en caso de reincidència la pena sería aumentada.
Si no está de acuerdo con la sentencia le recuerdo que tiene 7 días por recorrer delante del tribunal de apelación.
Hecho el XI del VIII del año MCDLVI, por Harney d�Alàsquer
L'acusat ha estat condemnat a una multa de 1 escut..
Acta de l'acusació.La Fiscalia del Principat de Catalunya acusa al Senyor Awihou, pel delicte d�especulació (estafa) segons el que estableix el Títol Primer de la Llei de Comerç, en el seu article II, i del Codi Penal aprovat el 15 de març de 1457 pel Govern de la Generalitat de Catalunya i sancionat el 22 de maig de 1457 per les Corts del Principat de Catalunya, per la venda de mitjos quintars de carcasses de porc, sense ser-ne productor, i sense tenir els permisos pertinents per part de l�alcaldia.
La Fiscalía del Principat de Catalunya acusa al señor Awihou, por el delito de especulación (estafa) según lo establecido en el Título Primero de la Ley de Comercio, en su articulo II, y del Código Penal aprovado el 15 de marzo de 1457 por el Gobierno de la Generalitat de Catalunya y sancionado el 22 de mayo de 1457 por las Cortes del Principat de Catalunya, por la venta de medios quintales de carcasa de cerdos, sin ser usted productor, y sin tener los permisos pertinentes por parte de la alcaldía.
Data del delicte/Fecha del delito: 23 de julio de 1457
Fitxa de l�acusat/Ficha del acusado:
https://2img.net/r/ihimizer/i/awihoufitxa.png/Proves/Pruebas:
https://2img.net/r/ihimizer/img148/2826/denunciaawihou.pngNivell/Nivel : 3
Antecedents/Antecedentes: Desconeguts / Desconocidos
Primer al·legat de la defensa.Benvolgut jutge,
he disposat d'un camp de porcs durant mes d'un any tal i com confirmar qualsevol dels alcaldes que han hagut a Vic, com per exemple Melandre. Fa aproximadament cinc setmanes que vaig canviar el camp donada la impossibilitat de vendre les carcasses de porc. Vaig posar tot el producte excedent al preu minim i aixi han romas durant setmanes. Per tant la produccio de les carcasses prove dels meus camps.
El meu historic no recull ja el canvi del camp i per tant m'es impossible demostrar-ho. Desconec si el jutjat disposa de registres mes llargs al meu per comprovar-ho.
Per altra banda, la venda del producte l'estic fent al preu minim que el mercat (el joc) deixa. Per tant, em considero innocent d'estafa ja que no es possible treure cap benefici especulatiu venent el producte al preu minim.
Gracies,
Awi
Al·legat de l'acusació.La vostra declaració serà tinguda en compte / Vuestra declaración será tenida en cuenta.
Darrer al·legat de la defensa.
L'interessat no s'ha presentat.
L'acusació ha cridat en/na MelandreAquest és el vostre testimoni:
En Melandre es dirigeix al tribunal i exposa el seu testimoni:
Dono fe que el senyor Awihou era propietari d'una granja de porcs durant el primer mandat del meu periode a l'alcaldia, el mes de juny. Sento no recordar la data en que va fer el canvi de propietat.
De tota manera m'agradaria afegir que el senyor Awihou, que a més de propietari de camps a Vic és ferrer, sempre ha col.laborat amb l'ajuntament en tot quan jo n'era alcalde, oferint-se sempre a ajudar amb el tema de les destrals. Sincerament espero que aquesta declaració serveixi de desgreuge.
En Melandre es retira