Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes

Palacio de Pedralbes / Palau de Pedralbes
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  ForoForo  Últimas imágenesÚltimas imágenes  NormasNormas  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  Regnes RenaixentsRegnes Renaixents  Reinos RenacientesReinos Renacientes  

 

 Convocatoria elecció de síndic set 1458.

Ir abajo 
+8
Tinzu
Vilaragut
trascad
olegarius
Georgina95
McKINLEY
Violant
RosieF
12 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
RosieF
Miembro
Miembro
RosieF


Cantidad de envíos : 744
Edad : 108
Fecha de inscripción : 12/05/2007

Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 EmptyDg Set 19 2010, 04:25

Nya escrigué:

La Txi ha manifestat el que pensa, i no crec en cap cas una falta de respecte sinó una crítica constructiva per tal de poder corregir aquests errors, perquè si no sempre s'acaba fent el que interessa, oi?!

Recordo quan jo vaig ser alcaldessa, la muntanya que em van fer per un gra de sorra, però per això no passa res, esclar. Doncs bé, si sempre ens trobem amb el mateix problema, serà que seguim errant amb les mateixes coses, no? Doncs potser seria moment de canviar-les.

Ja que hi som, jo també demano una mica de respecte cap a les persones, eh! Perquè he mirat altres processos i crec que no fa falta tampoc parlar com s'ha parlat a d'altre gent, com el Belerofonte mateix. Gràcies.

Nya, les paranoies a la teva casa. Els problems interns de Puigcerdà els solucioneu a Puigcerdà, no aqui. Aqui heu de votar el sindic. Et repeteixo: si vols canviar l'Estatut, li dius al teu sìndic quan hagi estat elegit.

I si tens problemes amb la meva manera de parlar, me les expliques per mp.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 EmptyDg Set 19 2010, 04:32

RosieF escrigué:
Doncs com imagino que algú ha de decidir i com al reformar l'Estatut no vam pensar en aquesta posibilitat i com jo vaig ser qui va obrir el proceso, doncs em dono a mi mateixa el dret a decidir per a solucionar aquest problema.

Si la normativa diu que ets tu qui ho ha de decidir ho accepto, però segur que és així? (no ho malinterpretis, només pregunto)

RosieF escrigué:


Nya, les paranoies a la teva casa. Els problems interns de Puigcerdà els solucioneu a Puigcerdà, no aqui. Aqui heu de votar el sindic. Et repeteixo: si vols canviar l'Estatut, li dius al teu sìndic quan hagi estat elegit.

I si tens problemes amb la meva manera de parlar, me les expliques per mp.

Visca el respecte! :buf:

Voto per en Gavinet.
Tornar a dalt Ir abajo
Xiki
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 271
Edad : 29
Fecha de inscripción : 03/07/2008

Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 EmptyDg Set 19 2010, 04:39

Voto per Violant.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 EmptyDg Set 19 2010, 04:40

El mateix et dic amb els teus comentaris cap als altres, Rosief!

Jo també voto per el Gavinet.
Tornar a dalt Ir abajo
RosieF
Miembro
Miembro
RosieF


Cantidad de envíos : 744
Edad : 108
Fecha de inscripción : 12/05/2007

Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 EmptyDg Set 19 2010, 04:49



@Txi: Com jo mateixa he dit, aquest cas no està regulat en cap lloc. Per això he dit q m'otorgava a mi mateixa aquest poder. Si no estàs d'acord, doncs no sé a qui li pots reclamar.

I si, visca el respecte, i el bon rotllo, i les ganes de no voler liar-la constantement, i la de no dir mentires, etc etc etc.

@Nya: que si, que si.

Que voteu bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 EmptyDg Set 19 2010, 09:07

Voto per Violant.

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
Peixet
Miembro
Miembro
Peixet


Cantidad de envíos : 146
Edad : 78
Fecha de inscripción : 19/09/2010

Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 EmptyDg Set 19 2010, 12:04

El meu vot es per la Violant
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 EmptyDg Set 19 2010, 16:25

Voto per na Violant.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 EmptyDg Set 19 2010, 21:27

Jo Vallclara ciutadana de Puigcerda
Voto per la Violant
Força Violant!!!
Vallclara
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 EmptyDl Set 20 2010, 01:49

Jo, Johan Colomina de Puigcerdà,
Voto per Violant com a síndic.
Tornar a dalt Ir abajo
Tinzu
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 75
Edad : 44
Fecha de inscripción : 15/09/2010

Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 EmptyDl Set 20 2010, 08:57

Jo, Tinzu , como Alcalde de la ciudat de Puigcerda i per el poder que m'otorga aquesta alcaldia, faig constar que avui 20 sept a les 15h s'ha acabat el temps donat per la votació del Síndic.

Fet el recompte de vots ha sortit escollida Violant de Ribatallada, que continuará desenvolupant la seva tasca a les Corts Catalanes durant el periode entre el 20 de septembre al 19 de novembre.

Puigcerdà, a 20 de septiembre de 1458


Edit : El recompte ha estat Violant 18 vots , Gavinet 2 vots.
Tornar a dalt Ir abajo
Violant
Conseller@/Consejer@
Conseller@/Consejer@
Violant


Cantidad de envíos : 666
Edad : 111
Fecha de inscripción : 06/03/2010

Hoja de personaje
Salut:
Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 Left_bar_bleue1/1Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 Empty_bar_bleue  (1/1)
Poder:
Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 Left_bar_bleue0/0Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 Empty_bar_bleue  (0/0)
Dinero:
Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 Left_bar_bleue0/0Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 EmptyDt Set 21 2010, 08:05

Bones, intentare fer-ho el millor que sàpiga
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatoria elecció de síndic set 1458.   Convocatoria elecció de síndic set 1458. - Página 2 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Convocatoria elecció de síndic set 1458.
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Convocatoria elecció de síndic set 1458.
» Convocatoria elecció Síndic Maig de 1460
» Convocatoria elecció síndic març 1460
» Convocatoria elecció sindic març 1459.
» Convocatoria elecció síndic març 1460

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes  :: Taulell d'Anuncis :: Convocatòries Públiques / Convocatorias Públicas :: Puigcerdà-
Canviar a: