Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes

Palacio de Pedralbes / Palau de Pedralbes
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  ForoForo  Últimas imágenesÚltimas imágenes  NormasNormas  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  Regnes RenaixentsRegnes Renaixents  Reinos RenacientesReinos Renacientes  

 

 Discussió elecció de sindic

Ir abajo 
AutorMissatge
Invitat
Invitat




Discussió elecció de sindic Empty
MissatgeAssumpte: Re: Discussió elecció de sindic   Discussió elecció de sindic EmptyDj Gen 20 2011, 03:56

Bé, això de les dates de connexió és relatiu, fa res eren aquestes:

https://2img.net/r/ihimizer/img39/3500/pic9ea3tmp.jpg

Això vol dir que si jo vaig a un ciber i em registro com a Floreta3 (o Noegar4, és igual), també em podríeu contar el vot?
Tornar a dalt Ir abajo
Tinzu
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 75
Edad : 44
Fecha de inscripción : 15/09/2010

Discussió elecció de sindic Empty
MissatgeAssumpte: Re: Discussió elecció de sindic   Discussió elecció de sindic EmptyDj Gen 20 2011, 05:47

Nya escrigué:
Bé, això de les dates de connexió és relatiu, fa res eren aquestes:

https://2img.net/r/ihimizer/img39/3500/pic9ea3tmp.jpg

Això vol dir que si jo vaig a un ciber i em registro com a Floreta3 (o Noegar4, és igual), també em podríeu contar el vot?


L'administrador te millor acces a les dates. Va registrarse i ja no va poder entrar.


Clar Nya. Pots crear tans personatges com vulguis. Hi ha gent que fa mes feina i li dona de menjar a varis ninos. Vinc a dirte que es pot fastiguejar de moltes maneres. Ja som prou grandets tots.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Discussió elecció de sindic Empty
MissatgeAssumpte: Discussió elecció de sindic   Discussió elecció de sindic EmptyDj Gen 20 2011, 07:27

Aix, Tinzu, no sé com t'ho fas per respondre a tot arreu sense dir res de res... jaja! No ho entens... El que volem dir, amb això, és que demostrar la identitat de les persones és molt dificil, i s'estan validant noms que no s'adiuen amb els personatges ig, i que qui sap si son o no de veritat...

Només dic que ja és hora de canviar aquestes eleccions, perquè aquíe s conten els vots com a un lli dona la gana, i no és coherent. hauriem de trobar la manera de que aquestes coses no passessin, i això passa perquè es deixi de votar aquí i es facin les eleccions o a la fonda si voleu, o a la vila, però a Pedralbes NO.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitado
Invitat




Discussió elecció de sindic Empty
MissatgeAssumpte: Re: Discussió elecció de sindic   Discussió elecció de sindic EmptyDj Gen 20 2011, 08:10

Cita :
Repeteixo 2 coses dites anteriorment:

1. Reclamacions per MP
2. Si es vol discutir en un altre fil.

Dit això Nya la responc pel MP que m'ha enviat.
Tinzu les acusacions per multicompte a Nya no venen a cas en aquest fòrum. Si te sospites sobre la jugadora Nya si us plau comuniqui-ho als administradors dels RR.

Administrador2 bounce
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Discussió elecció de sindic Empty
MissatgeAssumpte: Re: Discussió elecció de sindic   Discussió elecció de sindic Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Discussió elecció de sindic
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes  :: Taulell d'Anuncis :: Convocatòries Públiques / Convocatorias Públicas :: Puigcerdà-
Canviar a: