Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes

Palacio de Pedralbes / Palau de Pedralbes

ÍndexÍndex  PortalPortal  ForoForo  Últimas imágenesÚltimas imágenes  NormasNormas  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  Regnes RenaixentsRegnes Renaixents  Reinos RenacientesReinos Renacientes  

Antecedentes de Lanka

AutorMissatge
Invitat
Invitat

Antecedentes de Lanka Empty
MissatgeAssumpte: Antecedentes de Lanka   Antecedentes de Lanka EmptyDg Jul 26 2009, 02:37

Procés entre Lanka al Principado de Cataluña

Lanka havíeu estat acusat de esclavatge..

S'ha dictat sentència.
Enunciat del veredicte.

L'acusat ha estat declarat culpable de esclavatge..
Jo, Harney d�Alàsquer, Il�lustre del Principat de Catalunya per la gràcia del poble català, disposo:

Tenint en compte que l�acusat ha violat provadament l�article XIX del Codi Penal de Catalunya, el qual remet a la llei del Salari Mínim, al contractar una persona per un preu inferior a l�establert.

Tenint en compte que l�acusat és de nivell 1 i per tant ha de tenir constància de les lleis que regnen al nostre Principat.

Tenint en compte que l�acusat no té antecedents per casos similars d�esclavisme.

Tenint en compte que l�acusat reconeix el delicte.

Dictamino el següent veredicte:

L�acusada Lanka és culpable del delicte lleu d�esclavisme, i per tant és condemnat a pagar una multa de 8 escuts, essent 1 el marge de benefici il�legal obtingut i 7 el càstig que li imposo, segons dicta l�article XXI del Codi Penal.

El seu delicte serà inscrit als registres palatins, i en cas de reincidència la pena seria augmentada.

Si no està d�acord amb la sentència li recordo que té 7 dies per recórrer davant del tribunal d�apel�lació.

Fet el XXVI del VII de l�any MCDLVI, per Harney d�Alàsquer.

-------------------------

Yo, harney d�Alàsquer, ilustre juez del Principado de Catalunya por la gracia del pueblo catalan, dispongo:

Teniendo en cuenta que el acusado ha violado probadamente el articulo XIX del Código Penal de Catalunya, el cual remite a la ley del Salario Mínimo, al contratar por un precio inferior al establecido.

Teniendo en cuenta que, el acusado es nivel 1 y por lo tanto debe tener constancia de las leyes que reinan en nuestro Principado.

Teniendo en cuenta que el acusado no tiene antecedentes por casos similares de esclavismo.

Teniendo en cuenta que el acusado reconoce el delito

Dicto el siguiente veredicto:

El acusado Lanka es culpable del delito leve de esclavismo, y por lo tanto es condenado a pagar una multa de 8 escudos, siendo 1 el margen de beneficio ilegal y 7 el castigo que le impongo, según el artículo XXI del Código Penal.

Su delito será inscrito en los registros palatinos, y en caso de reincidencia la pena se vería aumentada.

Si no esta de acuerdo con la sentencia le recuerdo que tiene 7 días para recurrir ante el tribunal de apelación.

Hecho el XXVI del VII del año MCDLVI, por Harney d�Alàsquer.
L'acusat ha estat condemnat a una multa de 8 escuts..

Acta de l'acusació.
La Fiscalia del Principat de Catalunya acusa al senyor Lanka pel delicte d�esclavisme segons allò establert en el Títol Tercer del Codi Penal aprovat el 15 de març de 1457 pel Govern de la Generalitat de Catalunya i sancionat el 22 de maig de 1457 per les Corts del Principat de Catalunya, en contractar a Salvador a 14 escuts sent el mínim 15
La Fiscalía del Principat de Catalunya acusa al señor Lanka por el delito de esclavismo según lo establecido en el Título Tercero del Código Penal aprovado el 15 de marzo de 1457 por el Gobierno de la Generalitat de Catalunya y sancionado el 22 de mayo de 1457 por las Cortes del Principat de Catalunya, al contratar a Salvador a 14 escudos siendo el mínimo 15

Data del delicte/Fecha del delito: 11/07
Fitxa de l�acusat/Ficha del acusado: https://2img.net/r/ihimizer/img197/2655/fichalanka.png
Proves/Pruebas: https://2img.net/r/ihimizer/img15/6492/purebaslanka.png
Nivell/Nivel: 1
Antecedents/Antecedentes: No

Primer al·legat de la defensa.
Jo, la Señora Lanka, alege que, el dia 11 de juliol, vaig cometre un acte d�esclavisme per error, vinc d�altra ciutat, on els salaris són més baixos, reconeixc la meva culpa, una vegada enterada del que vaig cometre, a més, els dos casos són del mateix dia, ofertats els empleus un darrere l�altre, ningú em va avisar de que alló no era correcte, directament em dugueren al juí.

Jo, com ja vaig parlar amb l�agent Tair, estic més que disposada a pagar a les victímes la diferència, és a dir, l�escut que falta per a arribar als 15.
--------------------------------------------
Yo, la Señora Lanka, alego que el día 11 de julio, cometí un acto de esclavismo por error, vengo de otra ciudad, donde los salarios son más bajos, reconozco mi culpa, una vez enterada de que lo que cometí, además de los dos casos son del mismo día, ofertados ambos uno detrás de otro, pero nadie me avisó, directamente me llevaron a juicio.
Yo, como ya hablé con el agente Tair, estoy más que dispuesta a pagarles a las víctimas la diferencia, es decir, el escudo que falta para llegar a los 15.

Al·legat de l'acusació.
L'interessat no s'ha presentat.

Darrer al·legat de la defensa.

La defensa ha cridat en/na Salvador

Aquest és el vostre testimoni:
Jo, Salvador, vull dir que amb la disculpa de la senyora Lanka tenc suficient justícia, ja que crec en el que diu i en la sinceritat de la seva disculpa. Un error el pot tenir qualsevol i s'ha de tenir en compte que jo vaig acceptar, o millor dit vaig postular-me per aquest treball essent conscient del preu que em pagarien. Per tant i com a màxim afectat, crec que ja s'ha fet prou justícia amb la compareixença de la senyora Lanka.
Salut!
Salvador

Editat per darrera vegada per Harney el Dg Jul 26 2009, 02:39, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Antecedentes de Lanka Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antecedentes de Lanka   Antecedentes de Lanka EmptyDg Jul 26 2009, 02:39

Procés entre Lanka al Principado de Cataluña

Lanka havíeu estat acusat de esclavatge..

S'ha dictat sentència.
Enunciat del veredicte.

L'acusat ha estat declarat culpable de esclavatge..
Jo, Harney d�Alàsquer, Il�lustre del Principat de Catalunya per la gràcia del poble català, disposo:

Tenint en compte que l�acusat ha violat provadament l�article XIX del Codi Penal de Catalunya, el qual remet a la llei del Salari Mínim, al contractar una persona per un preu inferior a l�establert.

Tenint en compte que l�acusat és de nivell 1 i per tant ha de tenir constància de les lleis que regnen al nostre Principat.

Tenint en compte que l�acusat té antecedents per casos similars d�esclavisme, doncs ha estat jutjada pel mateix delicte en menys d'un dia.

Tenint en compte que l�acusat reconeix el delicte.

Dictamino el següent veredicte:

L�acusada Lanka és culpable del delicte lleu d�esclavisme, i per tant és condemnat a pagar una multa de 8 escuts, essent 1 el marge de benefici il�legal obtingut i 7 el càstig que li imposo, segons dicta l�article XXI del Codi Penal.

El seu delicte serà inscrit als registres palatins, i en cas de reincidència la pena seria augmentada.

Si no està d�acord amb la sentència li recordo que té 7 dies per recórrer davant del tribunal d�apel�lació.

Fet el XXVI del VII de l�any MCDLVI, per Harney d�Alàsquer.

-------------------------

Yo, harney d�Alàsquer, ilustre juez del Principado de Catalunya por la gracia del pueblo catalan, dispongo:

Teniendo en cuenta que el acusado ha violado probadamente el articulo XIX del Código Penal de Catalunya, el cual remite a la ley del Salario Mínimo, al contratar por un precio inferior al establecido.

Teniendo en cuenta que, el acusado es nivel 1 y por lo tanto debe tener constancia de las leyes que reinan en nuestro Principado.

Teniendo en cuenta que el acusado tiene antecedentes por casos similares de esclavismo
ya que ha sido juzgada por esclavismo el mismo día.
Teniendo en cuenta que el acusado reconoce el delito

Dicto el siguiente veredicto:

El acusado Lanka es culpable del delito leve de esclavismo, y por lo tanto es condenado a pagar una multa de 8 escudos, siendo 1 el margen de beneficio ilegal y 7 el castigo que le impongo, según el artículo XXI del Código Penal.

Su delito será inscrito en los registros palatinos, y en caso de reincidencia la pena se vería aumentada.

Si no esta de acuerdo con la sentencia le recuerdo que tiene 7 días para recurrir ante el tribunal de apelación.

Hecho el XXVI del VII del año MCDLVI, por Harney d�Alàsquer.
L'acusat ha estat condemnat a una multa de 8 escuts..

Acta de l'acusació.
La Fiscalia del Principat de Catalunya acusa al senyor Lanka pel delicte d�esclavisme segons allò establert en el Títol Tercer del Codi Penal aprovat el 15 de març de 1457 pel Govern de la Generalitat de Catalunya i sancionat el 22 de maig de 1457 per les Corts del Principat de Catalunya, en contractar a Zurii a 14 escuts sent el mínim 15
La Fiscalía del Principat de Catalunya acusa al señor Lanka por el delito de esclavismo según lo establecido en el Título Tercero del Código Penal aprovado el 15 de marzo de 1457 por el Gobierno de la Generalitat de Catalunya y sancionado el 22 de mayo de 1457 por las Cortes del Principat de Catalunya, al contratar a Zurii a 14 escudos siendo el mínimo 15

Data del delicte/Fecha del delito: 11/07
Fitxa de l�acusat/Ficha del acusado: https://2img.net/r/ihimizer/img197/2655/fichalanka.png
Proves/Pruebas: https://2img.net/r/ihimizer/img15/6492/purebaslanka.png
Nivell/Nivel: 1
Antecedents/Antecedentes: Si, un juicio por esclavismo acabado de abrir.

Primer al·legat de la defensa.

Jo, la Señora Lanka, alege que, el dia 11 de juliol, vaig cometre un acte d�esclavisme per error, vinc d�altra ciutat, on els salaris són més baixos, reconeixc la meva culpa, una vegada enterada del que vaig cometre, a més, els dos casos són del mateix dia, ofertats els empleus un darrere l�altre, ningú em va avisar de que alló no era correcte, directament em dugueren al juí.

Jo, com ja vaig parlar amb l�agent Tair, estic més que disposada a pagar a les victímes la diferència, és a dir, l�escut que falta per a arribar als 15.
--------------------------------------------
Yo, la Señora Lanka, alego que el día 11 de julio, cometí un acto de esclavismo por error, vengo de otra ciudad, donde los salarios son más bajos, reconozco mi culpa, una vez enterada de que lo que cometí, además de los dos casos son del mismo día, ofertados ambos uno detrás de otro, pero nadie me avisó, directamente me llevaron a juicio.
Yo, como ya hablé con el agente Tair, estoy más que dispuesta a pagarles a las víctimas la diferencia, es decir, el escudo que falta para llegar a los 15.

Al·legat de l'acusació.

Darrer al·legat de la defensa.

La defensa ha cridat en/na Salvador
Tornar a dalt Ir abajo

Antecedentes de Lanka
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1