viafora Miembro
Cantidad de envíos : 359 Edad : 38 Ubicació : Vic, Principat de Catalunya. Fecha de inscripción : 29/04/2008
Hoja de personaje Salut: (1/1) Poder: (0/0) Dinero: (0/0)
| Assumpte: Convocatoria nuevas plazas de Policia en Girona Dv Gen 15 2010, 07:24 | |
| Jo, Viafora de La Bordeta, Prefecte de Mariscals del Principat de Catalunya, obro convocatòria per a 3 plaçes de Policia a la ciutat de Girona. Tot aquell ciutadà de Girona que ho desitgi ha de deixar la seva sol•licitud en aquesta oficina. D'entre les sol•licituds entregades s'escollirà el policia.
El plaç de presentació de sol•licituds acabarà el dia 18 de gener a les 22h. En cas de no haver rebut sol•licituds s'ampliarà el plaç establert 24h més o fins a ocupar la plaça.
A Vic, 15 de gener de 1457.
Viafora de La Bordeta Prefecte de Mariscals del Principat de Catalunya ____________________________________ Yo, Viafora de la Bordeta, Prefecte de Mariscals del Principat de Catalunya, abro convocatoria para 3 plazas de Policía en la ciudad de Girona. Todo aquel ciudadano de Girona que lo desee debe dejar su solicitud en esta oficina. De entre las solicitudes entregadas se escogeran al policía.
El plazo de presentación de solicitudes terminará el día 18 de enero a las 22h. En caso de no haber recibido solicitudes se ampliará el plazo establecido 24h más o hasta ocupar la plaza.
A Vic, 15 de enero de 1457.
Viafora de La Bordeta Prefecte de Mariscals del Principat de Catalunya | |
|
viafora Miembro
Cantidad de envíos : 359 Edad : 38 Ubicació : Vic, Principat de Catalunya. Fecha de inscripción : 29/04/2008
| Assumpte: Re: Convocatoria nuevas plazas de Policia en Girona Dl Gen 18 2010, 11:54 | |
| La presente convocatoria queda prorrogada hasta que se encuentre un candidato capaz de ocupar la plaza y así se notifique.
Hasta que se haga efectivo el nombramiento pueden presentarse a la plaza cuantas personas lo deseen. | |
|
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Convocatoria nuevas plazas de Policia en Girona Dg Gen 24 2010, 09:14 | |
| Saludos, mi nombre es Berritzo, si se me permite me gustaria tomar las riendas de la policia de Gerona, al ser posible me gustaria que tuvierna un poco d paciencia conmigo los primeros dias para poder adaptarme bien al cargo. Muchas gracias Atentamente, BERRITZO |
|
viafora Miembro
| Assumpte: Re: Convocatoria nuevas plazas de Policia en Girona Dl Gen 25 2010, 08:54 | |
| Jo, Viafora de La Bordeta, Prefecte de Mariscals del Principat de Catalunya, en virtut dels poders que m'ha atorgat el Poble de Catalunya faig saber que;
- Berritzo passa a formar part del Cos de Policia del Principat de Catalunya amb efectes immediats.
- Berritzo queda destinada a la Comissaria de Girona. amb el càrrec de Tinent. Des d'aquest moment l'Agent actuarà segons mana l'Estatut de Policia del Principat de Catalunya.
- Berritzo es compromet a ocupar el càrrec i encarregar-se de les obligacions que comporta, comprometent-se a abandonar-lo en cas no li sigui possible desenvolupar la seva feina correctament.
I per que en quedi constància signo el present nomenament,
Viafora de La Bordeta, Prefecte de Mariscals del Principat de Catalunya. Vic, 25 de gener de 1958. | |
|
viafora Miembro
| Assumpte: Re: Convocatoria nuevas plazas de Policia en Girona Dg Feb 21 2010, 08:27 | |
| Todavia hay 2 plazas libres en esta convocatoria y por lo tanto sigue abierta. | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Convocatoria nuevas plazas de Policia en Girona | |
| |
|