Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes

Palacio de Pedralbes / Palau de Pedralbes
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  ForoForo  Últimas imágenesÚltimas imágenes  NormasNormas  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  Regnes RenaixentsRegnes Renaixents  Reinos RenacientesReinos Renacientes  

 

 Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)

Ir abajo 
+5
Peixet
Dani_el_Rey
Violant
Tinzu
olegarius
9 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Invitat
Invitat




Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) EmptyDg Nov 07 2010, 06:15

Cita :
Condicions per ser Síndic

Generals

a) Ser camperol, tenir un ofici o ser estudiant universitari. *
b) No ocupar al moment de la seva designació com a Síndic cap d'aquests càrrecs en la funció pública: Consellers, Tribú o Jutges del Tribunal d'Apel•lació.
c) Ser ciutadà de la ciutat on es presenta i haver residit dins del Territori del Principat durant els 3 mesos anteriors a la seva candidatura.**
d) No estar al servei d'altres països : exèrcit, diplomàcia, govern, corts…
i) No haver estat condemnat per traïció o alta traïció en els últims tres mesos.


El plaç per a presentar candidatures serà de dos dies, en virtut del que estableix l'Estatut de les Corts a aquest punt:

Cita :
Citación:

Durant els dos dies següents a la publicació en les Corts , els ciutadans que compleixin els requisits exigits podran presentar la seva candidatura en el mateix tauler d'anuncis, en el lloc designat per a cada ciutat

Durante dos días se pueden presentar los candidatos, durante otros dos procederemos a las votaciones y así tendremos síndico de Puigcerdà para la última sesión del XI Periodo.

Gracias Violant por el gran trabajo que has hecho y mucha suerte en tu nuevo cargo!!


Editat per darrera vegada per enzoverona el Dc Nov 17 2010, 05:52, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
olegarius
Conseller@/Consejer@
Conseller@/Consejer@
olegarius


Cantidad de envíos : 196
Edad : 28
Ubicació : Història
Fecha de inscripción : 31/10/2009

Hoja de personaje
Salut:
Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Left_bar_bleue1/1Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty_bar_bleue  (1/1)
Poder:
Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Left_bar_bleue0/0Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty_bar_bleue  (0/0)
Dinero:
Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Left_bar_bleue0/0Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty_bar_bleue  (0/0)

Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) EmptyDg Nov 07 2010, 07:41

N'Oleguer6 de Gaià va entrar a la cambra i va presentar formalment la seva candidatura per a síndic de Puigcerdà.

Nom: Oleguer6
Nivell: 2, flequer i orgullós
No obsteno cap dels càrrecs "consellet, tribú i jutge d'apel·lació"
Ciutat de residència: Puigcerdà
Fa molt més de 3 mesos que resideixo al principat
No estic al servei d'altres països, ans el contrari
No tinc cap antecedent en res
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) EmptyDl Nov 08 2010, 03:36

Em presento com a Síndic de Puigcerdà:

Nom: Ignius
Nivell: 3, teixidor i estudiant de la via eclesiàstica
No obstento cap càrrec a banda del de policia
Fa 10 mesos, des del meu naixement, que resideixo a la meva ciutat de residència: Puigcerdà
No estic al servei d'altres països
No tinc cap mena d'antecedent.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) EmptyDt Nov 09 2010, 00:11

Hoy a las 6:15 pm finaliza el plazo de presentación de candidatos al puesto de síndico.

Les recuerdo que este cargo finalizará el día 19 de noviembre cuando convoquemos un nuevo proceso de elección en Pedralbes, cumpliendo con el actual estatuto de Les Corts.

Con respecto a la polémica y suspicacias que pudieran haber con respecto al usuario-jugador olegarius-oleguer6, no veo mayor problema y si lo hubiera y alguien necesita una prueba de que Olegarius-Oleguer6 son la misma persona, creo que bastaría con que Oleguer6 adjunte a su candidatura en este mismo hilo una prueba de que es quien es (un pantallazo vamos, donde aparezca su nombre en RR como usuario).

Insisto, solamente si alguien tiene alguna duda y la expone aquí mismo, sin que ello espero suponga cabreo alguno por parte de nadie, que lo que interesa es que Puigcerdà tenga su síndico y que el proceso sea limpio y hasta ahora creo que lo ha sido, no lo estropeemos.

Gracias a todos, feliz elección!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) EmptyDt Nov 09 2010, 01:00

enzoverona escrigué:

Con respecto a la polémica y suspicacias que pudieran haber con respecto al usuario-jugador olegarius-oleguer6, no veo mayor problema y si lo hubiera y alguien necesita una prueba de que Olegarius-Oleguer6 son la misma persona, creo que bastaría con que Oleguer6 adjunte a su candidatura en este mismo hilo una prueba de que es quien es (un pantallazo vamos, donde aparezca su nombre en RR como usuario).

Insisto, solamente si alguien tiene alguna duda y la expone aquí mismo, sin que ello espero suponga cabreo alguno por parte de nadie, que lo que interesa es que Puigcerdà tenga su síndico y que el proceso sea limpio y hasta ahora creo que lo ha sido, no lo estropeemos.

Gracias a todos, feliz elección!

Yo solicito la prueba :cri:

- Olegarius, ets l'Oleguer6?

Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
olegarius
Conseller@/Consejer@
Conseller@/Consejer@
olegarius


Cantidad de envíos : 196
Edad : 28
Ubicació : Història
Fecha de inscripción : 31/10/2009

Hoja de personaje
Salut:
Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Left_bar_bleue1/1Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty_bar_bleue  (1/1)
Poder:
Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Left_bar_bleue0/0Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty_bar_bleue  (0/0)
Dinero:
Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Left_bar_bleue0/0Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty_bar_bleue  (0/0)

Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) EmptyDt Nov 09 2010, 06:21

M'excuso pels dubtes que pugui haver suposat aquest petit problema (que tinc desde fa temps), per que no n'hi poguèssin haver vaig declarar una prova que trobareu en (el full del personatge aquí a Pedralbes) https://2img.net/r/ihimizer/img585/9482/dret.jpg
Espero que no hi hagi cap problema i que el procediment pugui començar Wink


Pido disculpas por las dudas que este pequeño problema haya ocasionado, para que no sucediesen puse una prueba que encontrareis en (la hoja del personaje aquí en Pedralbes) https://2img.net/r/ihimizer/img585/9482/dret.jpg
Espero que no haya ningún problema y que el procedimiento pueda continuar
Tornar a dalt Ir abajo
Tinzu
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 75
Edad : 44
Fecha de inscripción : 15/09/2010

Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) EmptyDt Nov 09 2010, 08:53

Jo , Tinzu , Alcalde de Puigcerdà,

Accepto als jugadors Oleguer6 i Ignius com a candidats a sindic. Paso a obrir les votacions seguint amb les instruccions de l'Enzoverona.


Salutacions.



Edito perque llegint pot no quedar clar. Les votacions finalitzaran a les 21h del dia 11/11/2010 i han començat avui a les 21 del 9/11/2010


Editat per darrera vegada per Tinzu el Dt Nov 09 2010, 11:07, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Violant
Conseller@/Consejer@
Conseller@/Consejer@
Violant


Cantidad de envíos : 666
Edad : 111
Fecha de inscripción : 06/03/2010

Hoja de personaje
Salut:
Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Left_bar_bleue1/1Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty_bar_bleue  (1/1)
Poder:
Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Left_bar_bleue0/0Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty_bar_bleue  (0/0)
Dinero:
Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Left_bar_bleue0/0Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty_bar_bleue  (0/0)

Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) EmptyDt Nov 09 2010, 09:34

El meu vot és per a Oleguer6
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) EmptyDt Nov 09 2010, 09:35

El meu vot és per a mi, Ignius
Tornar a dalt Ir abajo
Invitado
Invitat




Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) EmptyDt Nov 09 2010, 09:55

El meu vot és per a Oleguer6
Tornar a dalt Ir abajo
Tinzu
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 75
Edad : 44
Fecha de inscripción : 15/09/2010

Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) EmptyDt Nov 09 2010, 11:08

El meu vot es per Oleguer6
Tornar a dalt Ir abajo
Dani_el_Rey
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 382
Edad : 38
Fecha de inscripción : 27/10/2008

Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) EmptyDt Nov 09 2010, 11:11

El meu vot es per Ignius / Mi voto es para Ignius.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) EmptyDt Nov 09 2010, 22:10

El meu vot és per l'Ignius

Olegarius, merci per la prova!

*** hi ha un ceretà que no pot votar Rolling Eyes . Pot enviar el seu vot per correu?***
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) EmptyDt Nov 09 2010, 23:19

Ei una cosa, no seria més lícit canviar i modificar el títol de la votació perquè no hi hagi confusions? Ho dic perquè enlloc de "convocatòria" hauria de posar "votació" o obrir un nou fil per a votar, no?!

Igualment... jo voto per a l'Ignius!

Es pot delegar el vot?
Tornar a dalt Ir abajo
Peixet
Miembro
Miembro
Peixet


Cantidad de envíos : 146
Edad : 78
Fecha de inscripción : 19/09/2010

Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) EmptyDt Nov 09 2010, 23:24


El meu vot es per Oleguer6
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) EmptyDc Nov 10 2010, 02:32

Nya escrigué:
Ei una cosa, no seria més lícit canviar i modificar el títol de la votació perquè no hi hagi confusions? Ho dic perquè enlloc de "convocatòria" hauria de posar "votació" o obrir un nou fil per a votar, no?!

Igualment... jo voto per a l'Ignius!

Es pot delegar el vot?

Canviat. Gràcies.

No trobo viable delegar el vot, entre d'altres coses perquè no està recollit a cap llei i perquè seria necessària una proba de que realment estàs votant pel ceretà que no pot votar, i no trobo forma d'asegurar això. Donaria peu a un vot personal i X vots delegats, X tendint a infinit.

Si William no pot votar pel tema del mail es pot registrar amb un altre usuari i aportar una proba com la d'Oleguer6 de que és ell mateix mentre se soluciona el tema del seu usuari. Ara mateix i amb el poc temps que queda no trobo una altra solució. Recordem que demà s'ha de presentar el síndic escollit a Corts.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) EmptyDc Nov 10 2010, 05:27

El meu vot és per l'Ignius.

Per cert... gràcies per arreglar el tema... tot i que casi ni m'entero... quin miracle.
Tornar a dalt Ir abajo
Balltor
Miembro
Miembro



Cantidad de envíos : 4
Edad : 33
Fecha de inscripción : 18/09/2010

Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) EmptyDc Nov 10 2010, 05:29

El meu vot és per Oleguer6.

Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgina95
Conseller@/Consejer@
Conseller@/Consejer@



Cantidad de envíos : 109
Edad : 29
Fecha de inscripción : 24/12/2009

Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) EmptyDc Nov 10 2010, 05:59

Voto per l'Oleguer6.


Molta sort als dos!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) EmptyDc Nov 10 2010, 06:41

Dono el meu vot a n'Oleguer6. Sort!
___________

Doy mi voto a Oleguer6. Suerte!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) EmptyDc Nov 10 2010, 07:46

Dono el meu vot a n'Oleguer6.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) EmptyDc Nov 10 2010, 08:03

El meu vot és per a Oleguer6
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) EmptyDc Nov 10 2010, 11:32

El meu vot és per a Oleguer6
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) EmptyDc Nov 10 2010, 11:39

El meu vot és per a Oleguer6
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) EmptyDc Nov 10 2010, 19:37

Jo voto per Oleguer6.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)   Convocatòria elecció de síndic novembre  (AQUI NO ES VOTA) Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Convocatòria elecció de síndic novembre (AQUI NO ES VOTA)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 3Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» Convocatoria elecció de síndic set 1458.
» Convocatoria elecció de síndic set 1458.
» Convocatoria elecció de síndic gener 1459.
» Convocatoria elecció Síndic Maig de 1460
» Convocatoria elecció sindic març 1459.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Palau de Pedralbes / Palacio de Pedralbes  :: Taulell d'Anuncis :: Convocatòries Públiques / Convocatorias Públicas :: Puigcerdà-
Canviar a: